مدیران با خدمت به مردم زمینه ساز امیدآفرینی در جامعه باشند/ مشارکت حداکثری در انتخابات مشکلات را مرتفع می کند

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مسئولان به عنوان کارگزاران باید تمام توان خود را به کار گیرند تا مشارکت مردم در پای صندوق های رای حداکثری باشد، گفت: مدیران با خدمت به مردم زمینه ساز امیدآفرینی در جامعه باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۱۸ خرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان بدره، اظهار کرد: مردم شهرستان بدره با عقبه دینی، فرهنگ اسلامی و ارتباط  با روحانیت دارای پیشینه ارزشمندی هستند.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه مشارکت بالای ۸۰ درصدی و گسترده مردم شهرستان در انتخابات نشان دهند بصیرت و آگاهی  مردم این شهرستان است، ابراز کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد نیز انشاالله شاهد حضور پرشور و گسترده مردم این شهرستان در پای صندوق های رای خواهیم بود.

 

وی  یادآور شد: در شرایط حاضر که مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند و گلایه های از سوی مردم در تورم و گرانی وجود دارد، تکلیف شرعی ما این است که پای صندوق های رای حاضر شویم و مشارکت در انتخابات را تبلیغ کنیم.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه مردم کوفه باید از امام حسین(ع) حمایت می کردند اما دین خود را به دنیا فروختند، نه تنها به دنیا نرسیدند بلکه در خسران کامل فرو رفتند، افزود: اگر در این شرایط افرادی به دلیل مشکلات اقتصادی پای صندوق های رای حاضر نشوند، باید بدانند که  با عدم حضور مشکلات بیشتر خواهد شد ولی اگر به خاطر ادای دین و لبیک به ندای  مقام معظم رهبری حاضر شوند این مشکلات مرتفع خواهد شد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه ظرفیت هایی بزرگی در سطح کشور و استان وجود دارد و مشکلات قابل حل است، گفت:مدیران و مسئولان به عنوان کارگزاران باید تمام توان  خود را به کار گیرند تا مشارکت مردم در پای صندوق های رای حداکثری باشد.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان شدن بدره یک خدمت و کمک به مردم با استقرار نهادها و دستگاه های اجرایی است، بیان کرد: شهرستان شدن باید بر اساس اضافه شدن امکانات و منابع باشد و پیگیری های لازم در این زمینه انجام شود.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر تقویت روحیه امید در بین اقشار مختلف مردم، خاطرنشان کرد: مسئولان و کارگزاران تا آخرین لحظه ای که پشت میز مدیریت قرار دارند باید در راستای خدمت به مردم گام بردارند و با زبان شیرین و تکریم، با مردم و ارباب رجوع برخورد کنند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان بدره، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در تلاش هستند که ناهنجاری های اجتماعی را در سطح جامعه گسترش دهند و با توجه به گردشگر پذیر بودن این شهرستان لازم است که توجه ویژه ای در راستای ارزش های اسلامی در برخی مناطق گردشگری صورت گیرد.

 

کد خبر 1064003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha