شرکت در انتخابات مهم‌ترین نماد مردم سالاری در تعیین سرنوشت ملت است

خسروانی پور ، کفت: شرکت در انتخابات مهم‌ترین نماد مردم سالاری است که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران می توانند درتعیین سرنوشت خود و ملت نقش داشته باشند.

حمید خسروانی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بر اصول جمهوریت و اسلامیت استوار شدو  همین وجود جمهوری در شعارهای اساسی نظام توجه ویژه حاکمیت را به نقش مردم در سرنوشت کشور نشان می‌دهد.


رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان اسلام آباد افزود: تا کنون حضور پرشور و حداکثری مردم ایران به خصوص جوانان درهر دوره ای از انتخابات برای دشمنان اهمیت داشته است چون از چندین ماه قبل مخالفان انقلاب و نظام، موج نه به انتخابات درایران از طریق مخالفان انقلاب و نظام در رسانه های معاند و شبکه های اجتماعی راه می اندازند تا مردم درپای صندوق های رأی حاضر نشوند.

 

وی با اشاره به حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رأی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث می شود نسل آینده و جوانان ایران اسلامی افق روشن تری را پیش روی خود ببینند و به آینده ایران  امیدوار تر از گذشته چشم بدوزند.

 

خسروانی پور اظهار کرد: امسال یک انتخابات بسیار تعیین کننده در مسیر تاریخی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که امیدواریم مردم با حضور حداکثری، آینده ای خوب، روشن و پر قدرت را در عرصه مردم سالاری دینی رقم بزنند.
 

 

رئیس اوقاف و امورخیریه اسلام آباد غرب بابیان اینکه  مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه موجب عزت و سربلندی ملت ایران و ناامیدی دشمنان می شود گفت:  مردم با انتخاب اصلح آینده روشنی را برای نظام جمهوری اسلامی رقم خواهند زد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در ابعاد داخلی و خارجی به‌طور قطع پشتوانه‌ای محکم برای دولت آینده در اداره امور کشور و حفظ منافع ملی در سطوح بین‌المللی است.

کد خبر 1064008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha