نماهنگ فاتح نبل و الزهرا سردار محمد‌علی حق‌بین در رشت رونمایی شد

از نماهنگ فاتح نُبُل و الزهرا سردار محمد‌علی حق‌بین امروز(۱۸ خرداد) با حضور جمعی از مسئولان در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «بهروز دولتی» امروز ( سه‌شنبه،۱۸ خرداد ) در مراسم رونمایی از نماهنگ فاتح نُبُل و الزهرا سردار محمدعلی حق‌بین که در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان برگزار شد، اظهار کرد: سردار حق‌بین شخصیتی ارزشمند بود که باید برای ما الگو باشد.

 

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه عزت ملت ایران و ملت مسلمان جهان هدف سردار حق‌بین بود، گفت: رفع مشکلات مردم و حل آن از جمله دغدغه‌های سردار بود که در این راستا گام‌های مهم و تاثیرگذاری برداشت.

 

دولتی با تاکید بر مردم‌داری سردار حق‌بین افزود: وی "مردم‌‌داری" را از رسالت‌های پاسداری می‌دانست و بارها بدان هشدار داد زیرا معتقد بود اخلاق مناسب و مردم داری به نوعی تبلیغ دین اسلام در سراسر جهان است.

 



فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶ قدس گیلان افزود: تواضع و فروتنی، شب زنده‌داری، اخلاص و اخلاق حسنه از ویژگی‌های بارز این بزرگ‌مرد بود.

 



دولتی در ادامه شهید سردار سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه سردار حق‌بین پرورش‌یافته مکتب حاج قاسم بود اذعان کرد: امروز جهان به شهید سردار دلها افتخار می‌کند و قطعا سردار حق‌بین نیز اینگونه در دل‌ها جا دارد و هرگز از اذهان فراموش نخواهد شد.‌

 



فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶قدس گیلان با تاکید بر اینکه سردار حق‌بین به معنای واقعی مرد میدان بود خاطرنشان ساخت: دشمنان اسلام و نظام بدانند با وجود چنین شخصیت‌هایی هرگز به اهداف شومشان دست نخواهند یافت.‌
 

گفتنی است، سردار حق‌بین از فرماندهان بنام گیلانی و فاتح نبل الزهرا شامگاه سه شنبه(31 فروردین) سال 1400 بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان پارس به ملکوت اعلی پیوست. 

کد خبر 1064009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha