حضورحماسی مردم درانتخابات نشان حمایت از اسلام و رهبری است

ذوالفقاری حضور گسترده و حماسی مردم ایران در صحنه انتخابات را نشان دهنده حمایت از نظام، اسلام و رهبری دانست وگفت: ملت و مسوولان در ایران با وحدت و همگرایی با توطئه های دشمنان مقابله می کنند.

«مهدی ذوالفقاری» درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان درسمنان؛ ضمن بیان اینکه صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است گفت: شرکت گسترده در انتخابات یکی از راهکارهای مهم برای تحقق این مهم است و رای دادن مردم و حضور آنان در پای صندوق‌های رای به منزله قدرت بخشیدن به نظام و انقلاب است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهربا اشاره به اینکه دشمنان به دنبال دلسرد کردن ملت ایران برای حضور نیافتن در انتخابات پیش رو هستند و در این زمینه از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نمی‌کنند اظهارداشت: ملت ایران و مردم استان سمنان همیشه در صحنه بودند و خواهند بود و به کوری چشم دشمنان در انتخابات ۲۸ خرداد امسال نیز این گونه خواهد بود.

 

وی در ادامه از برگزاري سلسله جلسات بصيرتي با محوريت انتخابات و اينکه چرا راي مي دهيم در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک شهدا مهديشهر خبر دادو افزود: این نشست ها به منظور افزایش بینش بصیرتی وسیاسی مردم شهر برگزار می شود.

 

ذوالفقاری  تصریح کرد:در این نشست که با حضور حمزه ،کارشناس مسائل سیاسی برگزار می شود به مسائل مختلفی از جمله شاخص های فرد اصلح و تاثیر رای در آینده کشورپرداخته می شود.

کد خبر 1064010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha