رشد ۱۲ درصدی ثبت نام کاندیداهای شوراهای روستایی گلپایگان

سرلک از ثبت نام ۲۵۱ نفر برای ۴۰ حوزه انتخابیه روستایی شهرستان گلپایگان خبر داد که رشد ۱۲ درصدی در مجموع افراد ثبت نام کننده را نسبت به دور قبل انتخابات شوراهای روستایی نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، 《مهدی سرلک》 در جلسه شورای اداری گلپایگان با یادآوری اینکه ثبت نام کاندیداهای شوراهای روستا از ۱۶  تا ۲۲ فروردین صورت گرفت، گفت: ۲۵۱ نفر برای ۴۰ حوزه انتخابیه روستا ثبت نام کردند که با توجه به ثبت نام ۲۲۰ نفر در دوره گذشته، شاهد رشد ۱۲ درصدی در مجموع حوزه های ثبت نامی هستیم
بخشدار مرکزی گلپایگان با بیان اینکه ۲۵ نفر از کاندیداهای ثبت نام شده زن هستند، تشریح کرد: ۱۰ درصد کاندیداهای ثبت نام شده روستایی را زنان تشکیل می دهند که در دوره پیشین، چهار درصد بود.
وی ۴۰ درصد کاندیداهای ثبت نام شده روستایی را دارای سابقه عضویت در شورای روستا عنوان کرد و افزود: ۵ نفر از کاندیداها از حضور در انتخابات انصراف دادند و ۹۴ درصد صلاحیت های کاندیداها توسط هیات نظارت بخش شهرستان تایید شده است و فهرست نهایی آن تا سه روز دیگر اعلام و منتشر می شود.
سرلک با توجه به رشد ثبت نام کاندیداهای روستایی اظهار امیدواری کرد: بستر حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه فراهم آید.
به گزارش شبستان، مهلت تبلیغات انتخابات شوراهای روستا از پنج شنبه ۲۰ خرداد به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت پیش از زمان رای گیری است./

کد خبر 1064038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha