۲۳۳ اثر از ۹۰ هنرمند به دبیرخانه هنرواره «به سوی خدا» ارسال شد

عبدی گفت: ۲۳۳ اثر از ۹۰ هنرمند به دبیرخانه هنرواره «به سوی خدا» با موضوع نماز ارسال شد که در پایان اثر ۳۰ در نمایشگاه هنرواره به نمایش گذاشته می شود و از ۶ هنرمند تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «الله شکر عبدی» امروز (18 خردادماه) در آئین افتتاح نمایشگاه و مراسم اختتامیه هنرواره طراحی پوستر نماز «به سوی خدا» گفت: 233 اثر از 90 هنرمند به دبیرخانه هنرواره «به سوی خدا» با موضوع نماز ارسال شد که در پایان اثر 30 در نمایشگاه هنرواره به نمایش گذاشته می شود و از 6 هنرمند تجلیل می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل تصریح کرد: این هنرواره در ابتدا برای شمالغرب کشور پیش بینی شده بود که با ارسال آثار از سراسر کشور قالب هنرواره به سراسری تغییر داده شد تا هنرمندان متعهد بتوانند در این هنرواره مشارکت جدی داشته باشند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: ترویج و توسعه فرهنگ نماز با زبان هنر، شناسایی استعدادهای هنری در راستای ترویج فرهنگ نماز و آفرینش آثار هنری با کیفیت و برجسته برای معرفی نماز به زبان هنر از مهمترین اهداف برگزاری این هنرواره بود.

 

عبدی خاطر نشان کرد: آثار ارسال در سطح بالا و کیفیت خوبی از سوی هنرمندان متعهد بود و دست اندرکاران این هنرواره را بر آن داشت تا نمایشگاه در خور این آثار هنری برپا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نماز گوهری گرانبها از سوی پروردگار متعال برای سعادت بشری است، افزود: از همه هنرمندان متعهد که با خلوص نیت آثار گرانبهایی را به دبیرخانه ارسال کردند تقدیر و تشکر می کنم.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان ادامه داد: از همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی که در برپایی این هنرواره مشارکت کردند به صورت ویژه سپاسگزاری می کنم و به ویژه از مجموعه حوزه هنری استان که در همه فرآیند برگزاری این هنرواره زحمات زیادی کشیدند.

 

عبدی اضافه کرد: طبق نظر هیئت داوران که از اساتید برجسته کشوری هستند 3 نفر به عنوان نفرات اول تا سوم و 3 هنرمند نیز به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شده اند.

کد خبر 1064040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha