پرداخت صدقه به روش الکترونیک در فارس رشد ۱۹۴ درصدی دارد

بذرافشان گفت: در حوزه پرداخت صدقه در استان فارس امسال با رشد ۳۴ درصدی مواجه بوده ایم که استان مبلغ ۳۶ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال از طریق پرداخت الکترونیک انجام شده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۱۹۴ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (سه شنبه 18 خرداد) با اشاره به پرداخت میزان صدقه در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: مردم نیکوکار استان فارس در 2 ماهه نخست امسال 61 میلیارد و 564  میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: میزان صدقات پرداختی در استان در سال گذشته نیز 45 میلیارد و 373 میلیون ریال بود که توسط خیران و نیکوکاران استان از طریق پرداخت صدقات الکترونیک، صندوق های ثابت و سیار و مراکز نیکوکاری پرداخت شد.

وی اضافه کرد: در حوزه پرداخت صدقه در استان فارس امسال با رشد 34 درصدی مواجه بوده ایم که استان مبلغ 36 میلیارد و 686 میلیون ریال از طریق پرداخت الکترونیک انجام شده  و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد 194 درصدی داشته است.

بذرافشان با اشاره به روش های نوین پرداخت صدقات عنوان کرد: پرداخت الکترونیک صدقه در بحران کرونا اقدام مناسبی برای عدم تماس مستقیم دست‌ها با پول و عدم مراجعه  مسئولان امور خیران به در منازل است.

وی اعلام کرد: کد USSD کمیته امداد فارس با شماره گیری #2*071*8877* از طریق تلفن همراه، نصب اپلیکیشن های سکه و سنا، ارسال عدد 1 به شماره 8877،  تماس تلفن ملی نیکوکاری 096887 و سایت کمیته امداد امام (ره) به نشانی emdad.ir از راه های پرداخت صدقه به صورت غیر حضوری است.

 

کد خبر 1064051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha