مشکلات با رها کردن انتخابات، حل نمی شود/ آرای مردم اثر گذار است

خاتمی با اشاره به مشکلات فراوان اقتصادی مردم گفت: مشکلات با رها کردن انتخابات حل نمی شود و آرای مردم بر آن اثر می گذارد، لذا مردم فردی دلسوز شهر و کشور را در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری برگزینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «سید مسعود خاتمی» در شورای اداری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان گلپایگان با رعایت قانون به صورت مناسبی برگزار شد، گفت: فرمانداری گلپایگان مر قانون را رعایت کرد و انتظار می رود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ادامه یابد هرچند بداخلاقی هایی میان اطرافیان کاندیداها شکل گرفت ولی منجر به تخلف انتخاباتی نشد.


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان نظارت کامل بر واکسن های تزریق شده کرونا دارد، تاکید کرد: واکسن های تولید داخل مانند«کو ایران برکت و پاستور» به زودی به تولید انبوه می رسند و واکسیناسیون عمومی انجام می شود، واکسن برکت به دلیل کیفیتی که دارد مشتریانی از کشور های خارجی دارد که در انتظار تولید انبوه آن هستند هرچند تولید واکسن دیر به ثمر نشست ولی واکسنی مثمر و خوب است.


وی خواسته مردم از مسئولان، اقدام موثر برای حل مشکلات دانست و ادامه داد: مردم کاری نیز به دعوای سیاسی ندارند و آنها مشکلات اقتصادی فراوانی دارند و اگر برای مشکلات مردم پاسخی نداشته باشیم، روشن است که از انتخابات استقبال نکنند.


خاتمی سه مشکل اساسی کشور در یک سال اخیر را تحریم، کرونا و سو مدیریت ها در سطح کلان کشور خواند و بیان کرد: مشکلات مردم فراوان است اما با رها کردن انتخابات، آنها حل نمی شود از این رو مردم برای حل مشکلات، احساس مسئولیت کنند و بدانند که آرای آنها تاثیر گذار است.


نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی خواهان انتخاب اشخاص دلسوز برای شهر شد و افزود: مردم در انتخابات ریاست جمهوری به شخصی دلسوز مردم و کشور رای دهند و مسئولان خارج از دعوای سیاسی به حل مشکلات مردم بپردازند.


در ادامه «حسین یارمحمدیان» با بیان اینکه هرکسی با هر زاویه ای دید که به جمهوری اسلامی دارد، در انتخابات شرکت کند و مردم را برای حضور در آن، ترغیب کند، گفت: همه دستگاه ها و نهادهای انقلابی بر اساس قانون موظف هستند تمام امکانات مالی و پشتیبانی خود را در اختیار برگزار کنندگان انتخابات قرار دهند و هیچ دستگاه و امکاناتی از بیت المال نباید در اختیار کاندیداها قرار گیرد./

کد خبر 1064057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha