تشریح کشفیات جدید پلیس آگاهی کرمان/ از انهدام باند جعل اسناد تا دستگیری قاتلان مسلح

سردار ناظری در خصوص " انهدام باند سه نفره جاعلین و کلاهبرداران اراضی شهرستان کرمان"  "دستگیری باند سارقین کشوری و کشف ۸۰ فقره سرقت مغازه" و "دستگیری قاتلان مسلح در خیابان ابوذر شهر کرمان" توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، سه شنبه(۱۸ خرداد) در جمع خبرنگاران در خصوص " انهدام باند سه نفره جاعلین و کلاهبرداران اراضی شهرستان کرمان"  "دستگیری باند سارقین کشوری و کشف ۸۰ فقره سرقت مغازه" و "دستگیری قاتلان مسلح در خیابان ابوذر شهر کرمان" توضیحاتی داد.

 




فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه هر سه کشفیات مذکور توسط پلیس آگاهی اتفاق افتاده؛ افزود: باند جاعلین اراضی عمدتا" روی اراضی دولتی که در اصالت آن شک و شبهه بوده کار می کردند و پس از تنظیم سند جعلی، این اراضی را به فروش می رساندند.

 




وی ادامه داد: این زمین ها بیشتر در منطقه با ارزش الغدیر شهر کرمان بود که سه نفر دستگیر و ارزش ریالی زمین های فروخته شده از این طریق ۶۰ هزار میلیارد ریال است.

 



سردار ناظری در خصوص باند سارقین از مغازه ها هم با بیان اینکه این باند در هشت استان کشور از جمله در ۵ شهر از استان کرمان سابقه اقدامات مجرمانه دارد؛ افزود: سارقین پس از خرید وسایل ساختمانی بدون پرداخت وجه نقد، به محض انتقال مصالح به داخل خودرو متواری می شدند که در مبادی خروجی استان دستگیر شدند.

 



وی ارزش ریالی اموال مسروقه این باند که تاکنون به آن اعتراف کردند را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

 



فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین به وقوع یک فقره قتل مسلحانه در(۲۷ اردیبهشت)در خیابان ابوذر اشاره و بیان کرد: در این قتل که با هدف انتقام از فرد خاصی که قاتل با او اختلاف داشته؛ اتفاق افتاد سه رهگذر بی گناه در صحنه دچار حادثه شدند که دو نفر مجروح و یک نفر کشته شد.

 



وی افزود: با اینکه خودرو بدون پلاک و حادثه در شب اتفاق افتاد اما همکاران ما در پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، طی مدت ۴۸ ساعت مجرمین شناسایی و ظرف ۱۰ روز پس از وقوع قتل ۸ نفر را که در این رابطه با مجرمین در مخفی کردن قاتل و سلاح همکاری داشتند را دستگیر کردند.

کد خبر 1064065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha