بازار عمان می تواند دروازه ورود کالاهای فارس به قاره آفریقا باشد

عوض پور گفت: بازار عمان می تواند دروازه ورود کالاهای استان فارس به قاره آفریقا باشد و صادرکنندگان ما باید در این حوزه حرفه ای عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی عوض پور»، امروز (سه شنبه 18 خرداد) در نخستین جلسه وبینار بررسی کالاهایی توسعه تجارت عمان با موضوع صنایع مواد غذایی با حضور فعالان بخش دولتی و خصوصی فارس گفت: بازار عمان می تواند دروازه ورود کالاهای استان فارس به قاره آفریقا باشد.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس افزود: صادرکنندگان و تجار  استان فارس باید به صورت حرفه ای و با قدرت وارد بازار کشور عمان شوند.

وی اضافه کرد: با گذشت 2 دهه از ایجاد ظرفیت قانونی برای شرکت های مدیریت صادرات،  عدم در نظر گرفتن ساختار حقوقی برای شرکت های مدیریت صادرات در کشور نگذاشته تا در این حوزه به موفقیت لازم برسیم.

عوض پور با تاکید بر اهمیت تسهیل تجارت استان فارس با عمان بیان کرد: تجار و بازرگانان فارس باید برای صادرات کالا به عمان رویکرد ویژه داشته باشند و تلاش می کنیم ارتباط فعالان اقتصادی استان با کشورهای مقصد صادرات مانند عمان به صورت اعزام و پذیرش هیئت تجاری تقویت شود.

کد خبر 1064067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha