بهره وری ۵۰ درصد اقتصاد کشور را تأمین می کند/ موقوفات سرمایه اساسی در حوزه اقتصادی است

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اهمیت موقوفات به عنوان سرمایه اساسی در حوزه اقتصادی گفت: بهره وری ۵۰ درصد اقتصاد کشور را تأمین می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام علی دشتکی» طی آئین بهره برداری از خط تولید مودم بومی کشور که با اهتمام یک شرکت دانش بنیان در باغ موفوقه لیستر در کرج سه شنبه ۱۸ خرداد برگزار شد گفت: در سطح استان البرز ۱۲ هزار میلیارد تومان منابع موقوفه ای داریم که این مهم در راستای بهره وری اقتصادی و رشد اقتصاد سهم بالایی دارد. 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: راه اندازی شرکت دانش بنیان خط تولید مودم در مجتمع باغ عقیق  که موقوفه مرحوم میرسپاهی است گامی در جهت برنامه ریزی به منظور تحقق برنامه ششم توسعه در حوزه اقتصادی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت حفظ و احیاء منابع و بهره وری در قالب استفاده از تکنولوژی روز و علوم بنیادین بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب بارها نسبت به حفظ و احیاء منابع و بهره وری از تکنولوژی روز تأکید داشته اند که راه اندازی شرکت دانش بنیان در این باغ موقوفه می تواند گام خوبی در تحقق اجرای فرمان رهبرمعظم انقلاب تلقی شود.

 

به گفته دشتکی، همکاری و همراهی متولیان امر با توجه به اسناد بالادستی انتظار می رود شاهد بهره مندی هرچه بهتر در جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان باشیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم های اقتصادی و فشارهای موجود توجه به بهره وری در حوزه وقف می تواند دستاوردهای کلانی در جهت مقابله با فشارها و تحریم ها باشد. 

 

 

 

 

کد خبر 1064070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha