مواد غذایی از صنایع اولویت دار فارس برای صادرات به عمان است

ماهرانی گفت: صنعت مواد غذایی از صنایع اولویت دار استان فارس برای صادرات به عمان است و صنایع ساختمانی، نفت و گاز و پتروشیمی نیز اولویت های فارس برای عملیاتی کردن صادرات کالا به عمان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امید ماهرانی»، امروز (سه شنبه 18 خرداد) در نخستین جلسه وبینار بررسی کالاهایی توسعه تجارت عمان با موضوع صنایع مواد غذایی با حضور فعالان بخش دولتی و خصوصی فارس گفت: 15 کشور به عنوان مقصد کالاهای صادراتی فارس در سال های اخیر مشخص شده که به دقت بررسی می شوند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس افزود: کشور عمان از مقاصد کالاهای صادراتی استان فارس است و با هدف حضور پایدار و موفق کالاهای استان در این کشور، کالاهای صنایع مختلف فارس با جزئیات بررسی می شوند.

وی اضافه کرد:  بررسی هر صنعت نیز با حضور متولیان بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی استان برگزار خواهد شد و صنعت مواد غذایی از صنایع اولویت دار استان برای صادرات به عمان است.

ماهرانی تاکید کرد: صنایع ساختمانی، نفت و گاز و پتروشیمی نیز اولویت های فارس برای عملیاتی کردن صادرات کالا به عمان محسوب می شود.

وی با اشاره به اعزام و پذیرش هیئت تجاری و اقتصادی به کشور عمان بیان کرد: فارس در زمینه تامین زیرساخت های مورد نیاز مانند ایجاد شرکت های مدیریت صادرات برای عملیاتی شدن صادرات کالاهای هر بخش به بازار عمان نیز آمادگی دارد و در پی ایجاد فضای نمایشگاهی برای کالاهای استان در نمایشگاه های بزرگی مانند نمایشگاه صنایع غذایی در کشور عمان هستیم.

کد خبر 1064071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha