رسانه ها زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات هستند

پیرسبزی در بازدید از خبرگزاری ایرنا در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: رسانه ها با آگاهی بخشی و امید آفرینی، زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، «محمد علی پیرسبزی» در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی، گفت: رسانه ها با آگاهی بخشی و امید آفرینی، زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات هستند.
 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: خبرگزاری ایرنا باسابقه طولانی و درخشان در عرصه خبر و اطلاع رسانی از رسانه های معتبر جامعه بر پایه سرعت، صحت و دقت است.  

 

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی در نوع خود، هنر آگاهی بخشی است، اظهار کرد: اهالی رسانه باید همواره قدر قلم خود را بدانند و آنرا در جهت هدایت، آموزش، آگاهی و خدمت به جامعه خود به کار ببرند.

 

وی افزود: در اهمیت قلم، همین بس که خداوند به قلم قسم یاد می کند و این نشان دهنده شأن، منزلت و قداست قلم در راستای آگاهی بخشی در جامعه است.

 

پیرسبزی با اشاره به سیاست فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به رسانه ها گفت: این رویکرد در چارچوب قواعد و قوانین مطبوعات و بر پایه نگاه تعاملی  و  مرز بین رسانه، مخاطب و حتی سازمان ها است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات حساس 28 خرداد در کشور گفت: شرکت در انتخابات امری بسیار واجب و ضروری است و باید از همه ظرفیت خود برای حضور و مشارکت اکثریت استفاده کنیم.

 

وی افزود: همه جبهه های مخالف ایران با استفاده از ظرفیت رسانه های معاند از تمام پتانسیل خود برای دلسرد کردن مردم به عدم حضور در انتخابات تلاش می کنند، که ضرورت دارد رسانه های ما در آگاهی بخشی، امید بخشی و اطلاع رسانی درست و خنثی سازی توطئه ها و هجمه های معاندین اهتمام ورزند.

 

پیرسبزی در پایان خاطر نشان کرد: رسانه های معاند، شایعات را به زیباترین شکل ممکن تزئین می کنند که مردم را فریب دهند اما آنچه مهم است باید به مخاطب برسانیم که نسبت به منابع موثق خبری این رسانه ها دقت نظر داشته باشند و با تأمل، تعمق و تعقل از بروز شایعات جلوگیری کنند.

 

 

 
کد خبر 1064154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha