طرح «بهارانه کتاب» با مشارکت هشت کتابفروشی در استان زنجان اجرا می شود

احمدخانی از اجرای طرح «بهارانه کتاب» با مشارکت هشت کتابفروشی در استان زنجان اجرا می شود و گفت: این طرح به صورت سراسری و با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: طرح بهارانه کتاب یک طرح سراسری است که با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، رونق بخشیدن به کتابفروشی‌ها و حمایت از این گروه فرهنگی اجرایی می‌شود.

 

محمدربیع احمدخانی به همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و کتابفروشی های سراسر کشور در این طرح اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام از کتابفروشی‌های متقاضی مشارکت در این طرح در نیمه اول خرداد امسال انجام شد و از استان زنجان هشت کتابفروشی در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

 

به گفته وی، در استان زنجان، کتابفروشی‌های پاتوق کتاب زنجان، حوض نیلی، دانشمندان کوچک، منهاج، شهر کتاب زنجان، کتابفروشی فرهنگان زنجان، کتابده فرهنگ از زنجان و کتابفروشی بهمن در شهرستان ابهر مجری طرح بهارانه کتاب هستند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سقف خرید برای هر خریدار در طرح بهارانه کتاب امسال ۲۰۰ هزار تومان است و خریداران می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.

 

وی یادآور شد: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می‌شوند؛ اما کتاب‌های آموزشی، کمک‌آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت‌ نشده‌اند، مشمول طرح نمی‌شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تاکید کرد: خریداران می‌توانند از ١٧ تا ٢٣ خردادماه با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح‌، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ٢٠درصدی خریداری کنند.

 

کد خبر 1064158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha