ایجاد اشتغال برای ۷۰۰ جوان صومعه‌سرایی با راه‌اندازی ۳۷ واحد صنعتی راکد

سیدمحمدی گفت: در یکسال گذشته با راه‌اندازی ۳۷ واحد صنعتی راکد برای ۷۰۰ جوان در سطح شهرستان اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» صبح امروز(چهارشنبه، 19خرداد) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: برنامه‌ریزی درست، واقع‌نگر و امکانات، برای موفقیت یک مسئول در حوزه کاری است.

 

فرماندار صومعه‌سرا همسویی، همگامی و هم‌خوانی را موجب تحقق برنامه‌های هدفمند عنوان کرد و افزود: این شهرستان دارای جوانانی با ظرفیت بالا در عرصه‌های مختلف است.

 

وی با بیان اینکه ورزشکاران شهرستان صومعه‌سرا شایسته بهترین‌ها هستند گفت: این جوانان علی‌رغم همه کمبودها و امکانات به موفقیت‌های زیادی در این راستا دست یافته‌اند.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه امروزه اشتغال، مسکن و ازدواج مهمترین دغدغه و مشکلات جوانان محسوب می‌شود تصریح کرد: باید همه مدیران در راستای رفع این مشکلات نهایت تلاش را داشته باشند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه در یکسال گذشته با راه‌اندازی 37 واحد صنعتی راکد برای 700 جوان در سطح شهرستان اشتغال ایجاد شده است بیان کرد: در صددیم 2 واحد صنعتی بزرگ دیگر را در شهرستان راه‌اندازی کنینم و جوانان بیشتری در انجا به اشتغال مشغول شوند.

 

وی با بیان اینکه باید به جامعه امیدآفرینی تزریق شود زیرا امیدآفرینی محور اصلی مشارکت حداکثری در انتخابات است خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات، اقتدار نظام و ناامیدی دشمنان را به همراه دارد.

کد خبر 1064180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha