با حضور حداکثری انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی برگزار کنیم 

حسین اسحاقی گفت: امیدوارم بتوانیم با حضور حداکثری انتخاباتی در شان و تراز انقلاب اسلامی برگزار کرده و تک تک ما بتوانیم در آن نقش آفرینی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۱۹ خرداد همایش فعالان فضای مجازی جنوب کرمان با موضوع انتخابات در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شد.


«حسین اسحاقی» در این همایش، ضمن خیرمقدم، گفت: هدف از این همایش، برگزاری نشست هم اندیشی در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات است چرا که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری حضور حداکثری و سیاسی مردم در انتخابات است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: تلاش داریم تا با کمک فعالان فضای مجازی شاهد حضور حداکثری مردم در جنوب کرمان به ویژه در جیرفت و عنبرآباد باشیم.


وی بیان کرد: رهبری در باب اهمیت فضای مجازی فرمودند؛ من اگر امروز رهبر انقلاب نبودم رئیس فضای مجازی کشور می شدم.


اسحاقی ابراز کرد: نقش فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و شاید فضای مجازی از تلویزیون تاثیرگذار تر باشد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: قریب ۶۰۰ نفر از فعالان فضای مجازی در سطح جنوب کرمان شناسایی شده و با توجه به شرایط کرونایی امکان حضور کلیه این افراد نبود بنابراین از ۹۰ نفر برای حضور در این همایش دعوت شد.

 

وی با اشاره به تعریفی از مشارکت سیاسی و مفهوم آن، خاطرنشان کرد: درگیری توده های مردم در فعالیت های سیاسی و تعیین سرنوشت خود تعریف عامی از مشارکت سیاسی است.


اسحاقی تاکید کرد: عواملی از جمله انگیزه های سیاسی، رویکردهای اجتماعی، ویژگی های شخصی، محیط های سیاسی، دین و مذهب، سطح اطلاعات مردم، وجود احزاب مختلف در رقابت های سیاسی، وجود فرهنگ مشارکت، اعتماد عمومی، قدرت حاکم، عدالت اجتماعی و اقتصادی در راس مشارکت سیاسی نقش موثری داشته باشند.
 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با حضور حداکثری انتخاباتی در شان و تراز انقلاب اسلامی برگزار کرده و تک تک ما بتوانیم در آن نقش آفرینی کنیم.

کد خبر 1064225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha