عمده برنامه‌ های دهه كرامت در بستر مجازی برگزار می‌شوند

مظاهری گفت: برنامه های بزرگداشت دهه کرامت امسال با شعار «خدمت کریمانه، گر‌ه‌گشایی به رسم اهل‌بیت(ع)» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در شرایط کنونی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده، به صورت مجازی برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به وضعیت شیوع كرونا در استان اكثر برنامه‌های دهه كرامت امسال به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه های دهه کرامت امسال از ۲۲ خرداد الی ۱ تیر سال جاری با شعار «همدلی به رسم اهل بیت (ع)» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

وی ابرازکرد: بابیان اینکه اول تا دهم ماه ذی القعده که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و به ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) ختم می‌شود، دهه کرامت نامگذاری شده است گفت: ویژه برنامه های دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شده و به مدت ۱۱ روز ادامه دارد.

 

دبیر اجرایی شورای بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری به عناوین روزهای دهه کرامت امسال اشاره کرد و گفت: نخستین روز از دهه کرامت با عنوان «کریمه اهل بیت (س)، اسوه دختران تمدن ساز، ملجا گره‌گشایی»، عنوان روز دوم «هم‌ عهدی در مسیر ولایت، گره‌گشایی از امت» و روز سوم نیز با عنوان «خیرخواهی و نشاط مومنانه برای گره‌گشایی عمومی» نام گرفته است.

 

این مقام مسئول، «مسجد تراز اسلامی و انقلابی، محور گره‌گشایی و همدلی»، «امام زادگان و بقاع متبرکه، قطب های فرهنگی، گره گشایی اجتماعی»، «حضرت شاه چراغ (ع)، امین ولایت، الگوی روشنگری و گره‌گشایی» و «گره گشایی از مشکلات کشور با حضور پرشور و دولت مؤمن انقلابی» را از عناوین روزهای چهارم تا هفتم عنوان کرد.

 

دبیر اجرایی شورای بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شعار روز هشتم «گره‌گشایی اقتصادی با پشتیبانی و مانع زدایی از تولید»، روز نهم همزمان با سالروز شهادت زائران حرم رضوی به دست ایادی آمریکا «گره‌گشایی از جهان اسلام با وحدت و مقاومت»، روز دهم همزمان با شهادت شهید چمران «تشکل‌های جوان و انقلابی؛ پرچمدار گره‌گشایی فرهنگی» و روز پایانی دهه کرامت همزمان با روز میلاد امام هشتم به نام امام رضا (ع) «امام کرامت و گره‌گشایی» نام گرفته است.

 

خاطرنشان می شود: دهه کرامت امسال از ۲۲ خرداد مصادف با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و تا ۱ تیر سال جاری، یازدهم ذی‌القعده مصادف با میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.

 

کد خبر 1064247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha