برگزاری مسابقه کتابخوانی زندگی و احادیث امام رضا(ع)همزمان با دهه کرامت توسط کانون مصباح ملایر

امیری گفت: همزمان با دهه کرامت مسابقه کتابخوانی زندگی و احادیث امام رضا(ع) توسط کانون فرهنگی و هنری مصباح روستای پیروز ملایر برگزار خواهد شد.

« زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با دهه کرامت   برنامه های مختلف در فضای مجازی در حوزه های مختلف دینی ، فرهنگی و مذهبی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح روستای پری ملایر  انجام خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر افزود: این برنامه ها شامل ختم صلوات، ختم قرآن و ختم صلوات خاصه امام رضا و برگزاری مسابقه خواهد بود.

وی بیان کرد: همزمان با دهه کرامت مسابقه کتابخوانی  زندگی و یا احادیث امام رضا(ع) برگزار می‌شد که به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد  .

  وی با اشاره به اینکه همزمان با روز دختر نیز به دختران عضو کانون نیز جوایزی به رسم یاد بود اهدا خواهد شد افزود: در فضای باز نیز برنامه های جشن های دهه کرامت را با رعایت پروتکل ها توسط اعضای کانمون اجرا خواهیم کرد.

وی با بیان به همت کانون فرهنگی ، هنری مصباح روستای پیروز ملایر تا کنون اقدامات خوبی در ایام کرونا صورت گرفته تصریح کرد:  توزیع  زیادی بسته معیشتی ،  تعدادی تبلت و گوشی  کمکهای نقدی، پوشاک و.... به  نیازمندان  از ابتدای کرونا تا کنون اهدا شده است.

امیری گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت  خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387   مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد.

 

کد خبر 1064251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha