برگزاری  مسابقه نقاشی کودکان با موضوع امام رضا(ع) توسط کانون صیاد شیرازی ملایر در دهه کرامت

ترکاشوند گفت: همزمان با دهه کرامت بر مسابقه نقاشی کودکان با موضوع امام رضا(ع) توسط کانون صیاد شیرازی ملایر برگزار می‌شود.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان  در ملایر گفت:  همزمان با دهه کرامت از ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا ولادت با سعادت امام مهربانی‌ها جضرت امام رضا(ع)  برنامه های  مختلف فرهنگی توسط کانون شهید صیاد شیرازی روستای نازول در فضای  باز  مسجد برگزار خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر از برپایی ایستگاه صلواتی در این کانون در دهه کرامت خبر داد و گفت: همه برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی  از برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان با موضوع امام رضا (ع)در ابن ایام خبر داد و تصریح کرد: به اثرات برتر جوایزی  داده خواهد شد.

وی  با بیان اینکه در فضای مجازی نیز برنامه های مختلف فرهنگی محتوا سازی می شود گفت:  در این زمینه برنامه ختم صلوات ، ختم قرآن و... نیز به صورت خانوادگی انجام می شود.

وی با بیان اینکه قرار است با پیگیریهای صورت گرفته  توسط کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی  حضور یک پزشک را در روستا خواهیم داشت گفت: در این زمینه ویزیت رایگان  برای بیماران و اقشار مختلف در  یکی از روزهای دهه کرامت انجام خواهد شد. 

 وی همچنین به برنامه ریزیهای انجام شده برای برگزاری برنامه های اوقات فراغت توسط این کانون اشاره کرد و گفت: قرار است برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و هنری و قرآنی را در ایام تابستان در این کانون داشته باشیم.

 

وی با  بیان اینکه  کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است گفت: از زمان شیوع کرونا فعالیتهای این کانون  به خوبی انجام شده است..

کد خبر 1064257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha