راه اندازی تربیون آزاد انتخابات  با همت کانون فرهنگی هنری علی ابن موسی الرضا (ع) در تویسرکان

مهدوی تبار گفت: در آستانه انتخابات در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تربیون آزاد انتخابات با همت کانون فرهنگی و هنری علی ابن موسی الرضا (ع) در روستای حاجی آباد تویسرکان راه اندازی شد.

«رضا مهدوی تبار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و به منظور مشارکت پر شور و همگانی مردم در این عرصه مهم و تاریخی، لزوم تشویق و ترغیب جامعه از سوی افراد و گروه های مختلف ضروری و یک امر مهم محسوب می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری علی ابن موسی الرضا (ع) روستای حاجی آباد در شهرستان تویسرکان افزود: این کانون فرهنگی و هنری نیز در راستای وظایف ذاتی خود در تقویت آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی در این عرصه گام نهاده و در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت است.

 

وی برگزاری «تریبون آزاد» را از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری در ایام انتخابات عنوان کرد و گفت: در این برنامه سعی بر آن شده تا با حضور در جمع مردم به مسئله انتخابات پرداخته شود.

 

وی ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات را از مهم‌ترین مسائل کنونی کشور است که خود باعث مایوس شدن دشمنان نظام می شود و همچنین انتخاب فرد اصلح در جامعه اسلامی نیز بسیار مهم است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری علی بن موسی الرضا)(ع) روستای حاجی آباد تویسرکان افزود: همچنین رزمایش سراسری کمک های مومنانه برای کمک و خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار آسیبدیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده اند در چندین مرحله با همت خیران روستا و اعضای کانون انجام شده است.

کد خبر 1064263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha