تولید نماهنگ درباره انتخابات در کانون «امام صادق (ع)» جهرم

صادقی از تولید نماهنگ درباره انتخابات به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ترغیب و تشویق مردم برای حضور در انتخابات از جمله وظایف همگان به شمار می آید که مقام معظم رهبری نیز نسبت به آن تاکید دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: در این زمینه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» همزمان با ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پای کار آمده و فعالیت هایی را در دست اجرا دارند.

 

وی بیان کرد: از جمله این برنامه تهیه و تولید کلیپ هایی درباره انتخابات است که برخی از آنخا در قالب نماهنگ تهیه شده و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

صادقی هدف از این فعالیت ها را تلاش برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح دانست و عنوان کرد: در این نماهنگ ها، سخنانی از رهبری انقلاب در باب حضور در انتخابات به تصویر کشیده شده است.

 

وی حضور حداکثری، انتخاب آگاهانه و ایران عزتمند را از کلید واژه های به کار گرفته شده در این نماهنگ عنوان کرد که به همت ستاد فضای مجازی کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع) در حال تولید و انتشار است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در پایان از دیگر اهداف این فعالیت ها را تبیین شاخصه های فرد اصلح در راستای انتخاب آگاهانه از سوی مردم عنوان کرد و از مردم برای حضور در پای صندوق های رأی در 28 خردادماه دعوت کرد.

کد خبر 1064297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha