روشنگری مهمترین ابزار برای خنثی سازی توطئه های دشمن است

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه دشمن می خواهد از طریق عدم مشارکت مردم در انتخابات به خواسته های شوم خود دست یابد گفت: در این راستا روشنگری مهمترین ابزار برای خنثی سازی توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام عبدالرضا رستگار» امروز (چهارشنبه ۱۹ خرداد) در حاشیه همایش روشنگری پسپاه حضرت ولیعصر (عج) که در سالن امام خامنه ای مجمتمع فجر اهواز برگزار شد، در جمع  خبرنگاران اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی این گواه را می دهد که کارگران زحمت کش همواره در همه صحنه های حماسی کشور حضور حداکثری داشته اند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: علی‌رغم همه دشمنی ها و تحریم هایی که دشمنان برای خالی کرده سفره کارگران انجام داده اند اما این قشر زحمت کش همواره در صحنه ها حضور داشته و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرده اند.

 

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد از طریق عدم مشارکت مردم در انتخابات به خواسته های شوم خود دست یابد اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح همه نقش های دشمنان را نقش برآب می کند.

 

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با تاسی گرفتن از  انقلاب پیامبر (ص) مهمترین سرمایه خود را کارگران می داند تصریح کرد: روشنگری مهمترین ابزار برای خنثی سازی توطئه های دشمن است.

 

وی یاد آور شد: امروز ما در جنگ ادارکی هستیم و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باطل السحر این جنگ تمام عیار تبیین است، بنابراین ضرورت دارد در زمینه روشنگری اقدامات گوناگونی انجام شود.

 

کد خبر 1064303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha