برگزاری محافل قرآنی با همکاری مساجد منطقه ۴ تهران در ایام  دهه کرامت

محافل انس با قرآن کریم همراه با جلسه پرسش و پاسخ و طرح «قرآن‌ بخوانید؛ هدیه بگیرید» همزمان با دهه کرامت از سوی کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۴ شهرداری تهران در مساجد این منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان،کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۴ شهرداری تهران همزمان با ایام دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رئوف حضرت امام رضا(ع)، محفل انس با قرآن همراه با جلسه پرسش و پاسخ قرآنی برگزار می‌کند.

 

این محافل از اول ذی‌القعده در مسجد شاخص هر محله با تلاوت خادمیارانی از میان قاریان ممتاز آغاز می‌شود و سپس پرسش و پاسخ نوجوانان حافظان کل و اجرای برنامه گروه همخوانی کانون قرآن انجام می‌گیرد. این برنامه تا ۱۱ ذی‌القعده ادامه خواهد داشت.»

 

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، نخستین محفل همراه با طرح «قرآن ‌بخوانید؛ هدیه بگیرید» شنبه، ۲۲ خردادماه در ناحیه ۷ منطقه ۴ شهرداری تهران در مسجد جواد‌الائمه(ع) به نشانی خیابان رسالت، خیابان هنگام، ۳۵ متری استقلال، نبش خیابان سعید والائیان از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ تشکیل خواهد شد.

 

همچنین طرح «قرآن بخوانید؛ هدیه بگیرید» ویژه ایام دهه کرامت با هدف کشف استعدادهای قرآنی و ترویج فرهنگ مؤانست با قرآن و حرکت خودروها با المان‌های رضوی در سطح محلات برپا می‌شود.

 

کد خبر 1064305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha