توزیع بسته های حمایتی با همت خیران و کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان

خدابخشیان گفت: همزمان با دهه کرامت بسته های حمایتی با همت خیران و اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان بین نیازمندان توزیع می شود.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: دهه کرامت؛ از ایام خوب خداوند است که در این ایام نعمت و برکت بر مسلمانان بویژه پیروان اهل بیت (ع) جاری شد و یادآور بسیاری ازمفاهیم بلند، سازنده و ارزشمند است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری بعثت شهرستان تویسرکان  با اشاره به شعار دهه کرامت امسال با عنوان «خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت(ع)»، افزود: اهل بیت (ع) همواره گره گشای مشکلات مردم بوده اند که این گره گشایی نه تنها مختص به شیعیان و دوستداران آن حضرت(ع) بلکه مربوط به دیگر ادیان نیز بوده است زیرا نگاه اسلام فراتر از مکتب ها و مذاهب است.

 

 

وی با بیان اینکه دهه کرامت  یکی از مصدایق گره‌گشایی و خدمت کریمانه محسوب می‌شود ، گفت: دهه کرامت این درس را به ما می‌دهد که با مواسات و کمک‌های مومنانه گره‌گشای مشکلات مردم باشیم.

 

خدابخشیان خاطرنشان کرد: با نگاه به زندگی امیرالمومنین علی (ع) و همچنین امام جعفر صادق (ع) می توانیم گره گشایی و خدمت رسانی به مردم را به دور از هر مذهب و اعتقادی که داشتند، به طور واضح ببینیم.

 

گفتنی است؛ دهه کرامت از اول تا یازدهم ذی القعده (۲۲ خرداد تا اول تیر ماه ۱۴۰۰) آغاز می‌شود و «هم‌عهدی در مسیر ولایت، گره‌گشایی از امت»، «خیرخواهی و نشاط مومنانه برای گره گشایی عمومی»، «مسجد تراز اسلامی و انقلابی، محور گره گشایی و همدلی»، «امام زادگان و بقاع متبرکه، قطب های فرهنگی و گره گشایی اجتماعی»، «حضرت شاهچراغ علیه السلام، امین ولایت، الگوی روشنگری و گره گشایی»، «گره گشایی از مشکلات کشور با حضور پرشور  و دولت مؤمن انقلابی»، «گره‌گشایی اقتصادی با پشتیبانی و مانع زدایی از تولید»، «گره‌گشایی از جهان اسلام با وحدت و مقاومت»، «تشکل‌های جوان و انقلابی؛ پرچمدار گره‌گشایی فرهنگی» و «امام رضا علیه السلام؛ امام کرامت و گره گشایی» عناوین روزهای این دهه است.

 

.

کد خبر 1064322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha