صنایع فارس بزرگترین مصرف ‌کنندگان گاز استان به شمار می روند

حسینی گفت: صنایع عمده و فوق عمده فارس، بزرگترین مصرف ‌کنندگان گاز استان فارس به شمار می روند و صنایع هستند، سیمان، فولاد و ذوب آهن، پتروشیمی ‌ها و پالایشگاه‌ ها شامل این مصرف کنندگان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعباس حسینی»، امروز (چهارشنبه 19 خرداد) با اشاره به افزایش مصرف گاز طبیعی در نیروگاه‌های استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته شاهد افزایش 15 درصدی مصرف گاز طبیعی در نیروگاه‌های استان بوده ایم.

مدیرعامل شرکت گاز فارس افزود: بدین ترتیب پنج نیروگاه فارس در سال 99، پنج میلیارد و 595 میلیون و 721 هزار مترمکعب سوخت دریافت کردند.

وی اضافه کرد: میزان این مصرف در سال 98 معادل چهار میلیارد و 865 میلیون و 879 هزار  مترمکعب بود و در سال 99 رشد 15 درصدی کرد.

حسینی تاکید کرد: صنایع عمده و فوق عمده فارس، بزرگترین مصرف ‌کنندگان گاز استان فارس به شمار می روند و صنایع هستند، سیمان، فولاد و ذوب آهن، پتروشیمی ‌ها و پالایشگاه‌ ها شامل این مصرف کنندگان هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با تاکید بر لزوم شتاب‌ب خشی به روند گاز رسانی به صنایع استان گفت: این اقدام موجب جهش و رفع موانع تولید، توسعه اقتصادی خواهد شد و خدمات متوازن گاز رسانی، موجب کاهش آلودگی هوا و محیط ‌زیست می‌شود.

کد خبر 1064337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha