صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت دهه کرامت برنامه های شاد پخش می کند

سهرابی گفت: صدا و سیمای مرکز فارس با برنامه های شاد و متنوع در برنامه های مختلف خود به گرامیداشت دهه کرامت می پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (چهارشنبه 19 خرداد) از تدارک ویژه شبکه استانی فارس برای دهه کرامت خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: شبکه استانی فارس به مناسبت دهه کرامت، برنامه های شاد و متنوعی را برای این ایام در نظر دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: دهه کرامت از 22 خرداد با میلاد کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س) شروع می شود با بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) و میلاد امام رضا (ع) ادامه می یابد.

وی اضافه کرد: شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و وجود بارگاه ملکوتی حضرت شاهچراغ (ع) و بیش از 2 هزار بقعه متبرکه  در برگزاری و گرامیداشت مناسبت های مذهبی همواره جایگاه ویژه داشته است و در شبکه استانی فارس برای این مناسبت ها برنامه های متنوعی تدارک داده می شود.

سهرابی اعلام کرد: امسال نیز سیمای فارس با برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع)، ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) به استقبال دهه کرامت می رود و در برنامه های خوشا شیراز، دلگشا، صبح پارسی و کاشانه مهر به صورت ویژه به دهه کرامت پرداخته می شود.

وی ادامه داد: این مناسبت ها در رادیو فارس در برنامه های بانوی کرامت، امین ولایت و خورشید هشتم گرامی داشته می شود و  در پسین دلگشا، سلام کاکو، کوچه باغ ترانه، نارنجستان، شب چراغ و سایبان مهر از دیگر برنامه های رادیو فارس به دهه کرامت پرداخته می شود.

سهرابی تاکید کرد: در خبر فارس و فضای مجازی شبکه فارس نیز با برنامه های مختلف به این دهه مبارک پرداخته خواهد شد.

کد خبر 1064400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha