حوزه انتخابیه شهرستان شیراز برای انتخابات فارس اهمیت فراوان دارد

احمدی زاده گفت: حوزه انتخابیه شهرستان شیراز به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد برای انتخابات استان فارس اهمیت فراوانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احمد احمدی زاده»، امروز (چهارشنبه 19 خرداد) در جمع مدیران و روسای دستگاه ها و نهادهای اجرایی شهرستان شیراز گفت: مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت، ارکان اساسی انتخابات هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند و مسئولان در مقابل تامین امنیت و سلامت انتخابات وظیفه دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: مشارکت و رقابت در انتخابات به عنوان یک وظیفه ملی به تمامی نهادها و دستگاه های کشوری و لشکری مربوط می شود.

وی اضافه کرد: حوزه انتخابیه شهرستان شیراز به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد برای انتخابات استان فارس اهمیت فراوانی دارد.

احمدی زاده تاکید کرد: بیش از 21 درصد شعب اخذ رای استان فارس در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز قرار دارد و 37 درصد واجدین شرایط رای دادن استان  و بیش از 33 درصد رای اولی های فارس در شهرستان شیراز هستند و فراهم شدن زمینه مشارکت موثر مردم در انتخابات در این شهرستان حائز اهمیت فراوان است.

وی با اشاره به تامین امنیت و سلامت انتخابات در استان بیان کرد: برنامه ریزی و آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات امن و سالم در شهرستان شیراز و سایر نقاط فارس فراهم شده است و در این زمینه حفظ اتحاد و انسجام ملی در اولویت است.

کد خبر 1064417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha