۴۵۰۰ نفر عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات صومعه‌سرا مشارکت می‌کنند

سیدمحمدی با بیان اینکه ۲۲۰ صندوق اخذ رای در نقاط مختلف شهرستان استقرار می‌یابد گفت: در مجموع چهار هزار و ۵۰۰ نفر در اجرای انتخابات ما را همراهی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» عصر امروز(چهارشنبه، 19خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با عنوان نقش مهم رسانه‌ها در امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات نشان دهنده اقتدار ایران در عرصه‌های بین المللی است.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: دغدغه‌های متعددی وجود دارد اما هیچ کدام نباید ما را از شرکت در انتخابات باز دارد و باعث شود در این حرکت که تاثیر زیادی در نگرش جهانیان به کشور دارد بی تفاوت باشیم.

 

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید با قلم و اندیشه خود امید را در جامعه زنده نگه دارند گفت: انتخابات نماد حرکت مردمی است که نباید کوچک بشماریم.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه 220 صندوق اخذ رای در نقاط مختلف شهرستان استقرار می‌یابد تصریح کرد: در هر شعبه بر اساس نیازش 20 تا 25 نفر شامل هیئت اجرایی، هیئت نظارت ریاست جمهوری، هیئت نظارت شوراهای شهر و روستا، بازرس، نماینده فرماندار و ... به کار گرفته می‌شوند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در مجموع چهار هزار و 500 نفر در اجرای انتخابات ما را همراهی می‌کنند خاطرنشان کرد: تعداد کاندیداهای امروز در شهر صومعه سرا 27 نفر و در شهر مرجقل 10 نفر و در شهر گوراب زرمیخ 8 نفر است که از 20 خرداد تبلیغات رسمی را می‌توانند آغاز کنند.

 

وی با بیان اینکه هفت مدرسه و 2 پارکینگ در شهر صومعه‌سرا برای متینگ‌های انتخاباتی معین شده است اظهارکرد: با توجه به زمانبندی مشخص شده برنامه سخنرانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

*افتتاح 2 بخشداری ضیابر و طاهرگوراب با حضور معاون رییس جمهور

سیدمحمدی در ادامه این نشست با اشاره به افتتاح 2 بخشداری ضیابر و طاهرگوراب افزود: پنجشنبه(20خرداد) با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور 2 بخشداری ضیابر و طاهرگوراب افتتاح و تاسیس می‌شود و از شنبه آینده به طور رسمی شروع به کار می‌کنند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه همچنین فردا دو پروژه عظیم شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود گفت: نخست عملیات کلنگ‌زنی احداث تصفیه خانه آب شهر صومعه‌سرا است که برای اجرای آن 103 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

 

وی تصریح کرد: بخش اعظمی از کارهای فاضلاب شهرستان انجام شده و این تصفیه خانه احداث شود حلقه مکمل فاضلاب شهر صومعه‌سرا می‌شود که از نظر زیست محیطی خیلی موثر است.

 

سیدمحمدی خاطرنشان کرد: پروژه دیگر کلنگ زنی پست 63 بخش ضیابر است که برای اجرای آن 40 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است که با احداث آن تا حدی مشکلات ضعف برق حل می‌شود.

کد خبر 1064432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha