داوری ۲۳ اثر برتر ارسالی به همایش «سردار دلها»

حجت الاسلام بهشت با اشاره به اینکه داوران مجرب آثاری همایش «سردار دلها» که بهترین اولویت ها را مدنظر قرار داده بودند بررسی کردند، گفت: هیئت داوران در نهایت از بین ۲۳ اثر برتر، پنج نفر برگزیده نهایی را انتخاب و معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «ابراهیم بهشت» ظهر امروز (19 خرداد ماه) در نشست انجمن نویسندگان حوزوی و تجلیل از برگزیدگان همایش «سردار دلها» که به همت حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» حوزه علمیه یاسوج اقدام به انتشار فراخوان «سردار دلها» کرد.

 

مدیر حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) یاسوج با اشاره به اینکه فراخوان این همایش در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بود، گفت: خوشبختانه مجامع علمی و دانشگاهی کشور آثار خوب و ارزشمندی علیرغم اینکه فراخوان استانی بود به دبیرخانه ارسال کردند.

 

وی با اشاره به اینکه داوران مجرب آثاری که بهترین اولویت ها را مدنظر قرار داده بودند بررسی کردند، ادامه داد: هیئت داوران در نهایت از بین 23 اثر برتر، پنج نفر برگزیده نهایی را انتخاب و معرفی کردند.

 

حجت الاسلام بهشت ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، مدیریت مرکز خدمات حوزه های علمیه، مدیریت حوزه علمیه خواهران، مدیرکل تبلیغات اسلامی و مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان در راستای برگزاری این همایش، افزود: تلاش می کنیم تا این همایش 13 دی ماه امسال در سطح ملی برگزار شود.

 

مدیر حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) یاسوج با اشاره به اینکه افرادی در رده های سنی پنج تا 13 سال دل نوشته هایی نیز ارسال کرده و از آنها نیز تجلیل خواهد شد، گفت: افراد صاحب قلم به ویژه در حوزه دفاع مقدس تجلیل خواهند شد.

کد خبر 1064457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha