کاندیداها و طرفداران انتخابات باید در راستای قانون تبلیغات کنند

دادستان شیروان گفت: کاندیداها و طرفداران انتخابات باید در راستای قانون تبلیغات کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «عبدالرضا هدایتی نیا» روز پنج شنبه (20 خردادماه) در جلسه توجیهی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای شیروان، زیارت، لوجلی و قوشخانه با بیان اینکه کاندیداها و طرفدارانشان باید در راستای قانون تبلیغات کنند، اظهارداشت: مطمئنا در راستای حفظ حقوق یکسان کاندیداها و مردم با متخلفین برخوردهای قانونی لازم صورت می گیرد.

 

دادستان شیروان اضافه کرد: تمام ستادهای انتخاباتی شهرستان مداوم رصد می شود و امیدواریم کاندیداهای محترم از انجام هرگونه تخلفات خودداری کنند.

 

فرمانده انتظامی شیروان نیز در این جلسه خطاب به کاندیداها گفت: نباید با نیت خدمت به مردم تخلفی صورت گیرد.

 

«محمد روهنا» خاطرنشان کرد: با هرگونه تخلفات انتخاباتی در ایام مجاز تبلیغات برخورد سریع صورت خواهد کرد و طبق قانون راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی و راه بندان و سدمعبر قطعا تخلف محسوب می شود.

 

فرمانده انتظامی شیروان تصریح کرد: ناهنجاری های اجتماعی نباید در ستادها نهادینه شود و به جای ساز و شام و غیره باید برنامه هایتان را ارائه بدهید تا مردم انتخاب صحیح داشته باشند.

 

روهنا در پایان افزود: همکاری و تعامل کاندیداها با عوامل اجرایی قطعا سبب برگزاری انتخابات با شکوه می شود.

 

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

کد خبر 1064503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha