تاکید استاندار گیلان بر اجرای پروژه ها با حفظ اولویت های محیط زیست

زارع اجرای پروژه ها را با توجه به توسعه بر مبنای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی استان دانست و گفت: اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب صومعه سرا بر مبنای حفظ محیط زیست و تالاب انزلی و بهبود زندگی مردم صومعه سرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «ارسلان زارع» صبح امروز(پنج‌شنبه، 20 اسفند) در آیین کلنگ زنی پروژه تصفیه خانه صومعه سرا اظهار کرد: تاریخ گواه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مردم شهرستان صومعه سرا است.

 

استاندار گیلان افزود: گیلان علاوه بر ظرفیت‌های گوناگون و ارزشمند طبیعی و مواهب الهی از منابع انسانی غنی برخوردار است و در گذری از تاریخ به وضوح می توان آن را دید.

 

وی با بیان اینکه این آیین به سبب پاسخ گفتن دولت به یکی از مطالبات خوب مردم است و جای خرسندی داری گفت: مواهب الهی، اقلیمی و جغرافیایی این سرزمین از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین علت مورد توجه دولت بوده است.

 

زارع تصریح کرد: اجرای پروژه ها با توجه به توسعه بر مبنای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و تالاب و دریا این سرزمین است.

 

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب صومعه سرا بر مبنای حفظ محیط زیست و تالاب انزلی و بهبود زندگی مردم صومعه سرا است.

 

وی با اشاره به اینکه بر حسب برآوردی که وجود دارد با تامین اعتبارات تکمیلی برای این پروژه تا مرحله بهره برداری تلاش خواهیم کرد خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد قبل از مهلت مقرر 2 ساله پروژه به سرانجام برسد.

کد خبر 1064532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha