راه دفاع از انقلاب حضور در صحنه است

سردار شاکرمی با بیان اینکه ایام خرداد یادآور حماسه های ماندگاری است که نقطه عطف انقلاب می باشند، گفت: راه دفاع از انقلاب حضور در صحنه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «جمال شاکرمی» در یادواره سرداران و307شهید شهرستان دهلران با حضور، فرماندار دهلران، امام  جمعه و جمعی از مسئولان و خانواده شهدا، جانبازان و ایثار گران برگزار شد اظهار کرد: ایام خرداد یادآور حماسه های ماندگاری است که نقطه عطف انقلاب است چرا که امام  راحل انقلاب را از خرداد شروع کرد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: هنوز دردانه های گران بهایی در دل خاک دهلران آرمیده است، آنانی که دشمنان را از خاک این دیار دور نگاه داشتند و امروز مردم ایلام را با مهران و دهلران و دشت عباس می شناسند، دشت عباسی که  قدمگاه حاج قاسم و یاران وی است.

 

وی تصریح کرد: انقلابی با مجاهدت امام راحل و همراهی ملت شکل گرفت و همین سبب شد که  بعثت مجددی شکل بگیرد و در واقع انقلاب به رهبری  امام (ه) انسان ها را از تحجر مدرن نجات داد.

 

شاکرمی یادآور شد: امام (ره) در مقابل دشمنان ایستاد و به ما عزت داد، امام (ه) صحنه ها را به خوبی می شناخت در همه صحنه ها در کنار مردم بود و امروز رهبر انقلاب در وسط میدان است.

 

وی عنوان کرد: امروز در آستانه انتخابات دشمنان همه توان را به صحنه آورده است و در واقع  انتخابات، صحنه صف آرایی ائمه کفر و ائمه مسلمین است.

 

شاکرمی با اشاره به اینکه شرکت درانتخابات حفظ میراث امام راحل و شهدا است، گفت: راهبردهای امام (ه) امروز حرف برای گفتن دارد همه می بینیم که امروز رژیم صهیونیستی تنها است و۹۰ درصد فعالیت اقتصادی اسراییل که در بستر دریا است توان و جایگاهی ندارد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: حضور آگاهانه مردم در پای صندوق و انتخاب اصلح باعث نا امیدی دشمن است چرا که دنیا چشم به این انتخابات دوخته است و عده ای به دنبال مایوس کردن مردم وعدم مشارکت آنها در انتخابات هستند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال زمین گیر کردن جمهوری اسلامی است، افزود: پیام همزمانی خرداد ۴۲ و خرداد ۱۴۰۰ رویارویی ائمه کفر و ائمه مسلمین است و انقلاب امام (ه) تفسیرگر آیات الهی است و ما از موقعیت  گاه های سختی عبور کردیم نباید عقب بکشیم و صحنه را خالی کنیم.

 

شا کرمی تصریح کرد: راه دفاع از انقلاب حضور در صحنه است چرا که  حادثه انقلاب اسلامی مثل حادثه عاشوراست کم در مقابل زیاد است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: ما از نقطه صفر به نقطه برابری با قدرت های بین المللی رسیدیم پس بدون شک در این صحنه نیزهم  می توانیم موفق عمل کنیم.

 

کد خبر 1064535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha