دائمی و نظام مند شدن قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی در دستور کار است

حجت الاسلام راست روش با اشاره به اهمیت برپایی رزمایش مواسات و همدلی در سیزدهمین مرتبه در استان البرز گفت: دائمی و نظام مند شدن قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام راست روش» طی سیزدهمین نشست رزمایش مواسات و همدلی استان البرز که پنجشنبه ۲۰ خرداد در سالن اجتماعات ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برگزار شد گفت: دائمی و نظام مند شدن قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی در دستور کار است.

 

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز افزود: در آستانه انتخابات سال ۱۴۰۰ قرار داریم و انتظار می رود هر یک از مردم با حضور پرشور پای صندوق های رأی در سرنوشت کشور نقش داشته باشند. 

 

وی با اشاره به اهمبت مشارکت حداکثری مردم بیان کرد: طرح رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت دهه کرامت در سیزدهمین مرحله متناسب با اهمیت حمایت از محرومان و مستضعفان برگزار می شود. 

 

 

وی اظهار کرد: این رزمایش در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، تهیه و توزیع تبلت دانش آموزی، اجرای طرح ازدواج آسان، ساخت و تعمیر خانه های محرومان و .... با اهتمام تمامی دستگاه های اجرایی استان البرز انجام می شود.

 

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز بیان کرد: روز شنبه ۲۲ خرداد سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آئین ازدواج آسان را داریم که با اهتمام کمیته امداد(ره) و دیگر دستگاه ها در قالب هم افزایی شاهد برپایی آن خواهیم بود.

 

حجت الاسلام راست روش خاطرنشان کرد: برنامه ریزی ها متداوم و مستمری با همکاری دستگاه های استان به منظور نظام مند شدن قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی در نظر گرفته شده است که طی آن انتظار می رود شاهد تحولات موثری در این رابطه باشیم. 

 

 

 

 

کد خبر 1064549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha