وظیفه علما ترغیب مردم برای حضور گسترده در انتخابات است

ماموستا قادری، گفت: تکلیف ما در هنگام انتخابات روشن و علماء نقش ویژه ای دارند، اصلی ترین وظیفه علما ترغیب مردم برای حضور گسترده در انتخابات است .

ماموستا ملاقادر  قادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: متأسفانه مشکلات فرهنگی همچنان خودنمایی می کند و این مشکلات در مقابل برنامه های علماء سد بزرگی محسوب می شود.

 

امام جمعه پاوه ، افزود: در زمان جنگ با یک مدیرت واحد در مقابل دنیا ایستادیم ولی الان در برنامه های فرهنگی با معظلاتی روبرو هستیم که همین موضوع جلو تبلیغات منبری ها را می گیرد و باید نسبت به مشکلات جامعه حساس بود، مشکلاتی همچون، سوء مدیریت فرهنگی، پیر شدن نسل مدیران و عدم آموزش نسل جدید، بیکاری، ریاکاری، ناامیدی نسل جوان، کم رنگ شدن باور های دینی، نفوذ اینتر نت در بین خانواده ها و جوانان است.

 

وی تصریح کرد: اگرمعاندان  تا به حال ورود نکردند ترس از حاکمیت دارند، لذا باید ببینیم بر علیه اسلام، علماء و نظام  چه می گویند و ضرورت دارد خودمان را مجهز کنیم.


ماموستا قادری اظهار کرد : مردم ما در چهار دهه گذشته در تمامی صحنه های مختلف انقلاب حضور داشتند و یقین داریم با دعوت گسترده علمای شهرستان های اهل سنت بار دیگر در انتخابات 28 خرداد حضوری چشم گیر خواهند داشت.


وی تأکید کرد:  بی تفاوتی در اسلام انقلابی معنا ندارد، تکلیف ما در هنگام انتخابات روشن است علماء نقش ویژه ای دارند، زیرا به انقلابمان عشق می ورزیم و همواره این را ثابت کرده ایم،  تمام نقشه های دشمنان به یمن حضور علما نقش بر آب شد و مهم این است که در این عرصه جامعه متفق باشد.

 

امام جمعه پاوه در پایان گفت:  علماء در صف مقدم و پرچم دار این حرکت علما هستند اگر خوب انجام وظیفه کنیم حسنات آن نصیب ما خواهد شد لذا ما باید با حضور گسترده و حداکثری خود در انتخابات به تمام جهان ثابت کنیم مردم ایران اسلامی  با تمامی مشکلات  پشتیبان نظام و رهبری بوده و هستند.

کد خبر 1064570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha