دستگاه‌های خدمات رسان در طاهرگوراب و ضیابر مستقر می شوند

زارع گفت: پس از افتتاح بخشداری طاهرگوراب و ضیابر، ادارات خدمات رسان در این دو بخش استقرار می یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «ارسلان زارع» امروز (پنج‌شنبه، 20 خرداد) در آیین افتتاح بخشداری طاهرگوراب با بیان اینکه نظام‌های اداری کشورهای مختلف گوناگون است اظهارکرد: در کشور ما نظام اداری عمدتا متمرکز بر خدمت رسانی به مردم است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه در دهه‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خوبی صورت گرفته است افزود: هر میزان دسترسی به کانون‌های اداری و خدمت رسانی سهل‌تر باشد این خدمات شایسته‌تر انجام می‌شود. 

 

وی با بیان اینکه تلاش‌های ارزشمندی برای استقرار بخشداری در راستای خدمات رسانی به مردم این بخش انجام گرفته که تاثیرگذار است افزود: مردم طاهرگوراب مردمی هستند که در جای جای ایران منشا خیر و برکت هستند.

 

زارع با اشاره به نقش مردم طاهرگوراب در اقتصاد استان تصریح کرد: دست یافتن مردم به مراکز اداری تسهیل‌گر اشتغال بوده و در توسعه شهرستان و استان تاثیرگذار است.

 

استاندار گیلان با اشاره به تلاش‌هایی که در این چند سال برای استقرار بخشداری صورت گرفت اذعان کرد: سزانجام این تصمیم توسط دولت تدبیر و امید اتخاذ شد.

 

زارع با بیان اینکه پس از افتتاح بخشداری تلاشمان در راستای استقرار ادارات و نهادهای دیگر این بخش است خاطرنشان کرد: برای تکمیل و تجهیزات بخشداری اعتبارات لازم تخصیص یافته از جمله  خودرو در اوایل این هفته تحویل داده می شود.

کد خبر 1064573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha