اختتامیه جشنواره سراسری «تئاتر مهر» برگزار می شود

رئیس ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در خانه تاریخی طباطبائی های کاشان خبر داد.

محمدحسین واحدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان بخش‌های رقابتی شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، شامگاه جمعه ۲۱ خردادماه از ساعت ۹ شب با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در خانه تاریخی طباطبایی‌های کاشان برگزار می‌شود.

 

رئیس ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان افزود: در این مراسم که با محدودیت تعداد حاضران و با اجرای علی یگانه انجام می‌شود، از برگزیدگان بخش‌های رقابتی این دوره از جشنواره (صحنه‌ای، کودک و نوجوان و نمایشنامه‌نویسی) قدردانی خواهد شد.

 

واحدیان اظهار داشت: اختتامیه شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر با سخنرانی سعید ابریشمی‌ راد شهردار کاشان، ارائه گزارش خیام وقار کاشانی دبیر جشنواره، موسیقی سنتی با هنرمندی حسین جان خسروی، پخش آنونس و با دعوت از یک فعال حوزه تئاتر، هنرمندان منتخب و مسئولان همراه خواهد بود.

 

وی افزود: در مجموع ۴۴۴ اثر به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان رسید که از این تعداد اثر، ۲۰۰ اثر در بخش صحنه‌ای ،۴۰ اثر در بخش کودک و نوجوان و ۲۰۴ اثر هم در بخش نمایش‌ نامه‌ نویسی حضور داشت.

 

شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر با تلاش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است. 

کد خبر 1064600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha