اعلام برنامه های هفته حج در گلستان/ دیدار با خانواده شهدای منا در هفته حج

میرقاسم پور برنامه های هفته حج در استان گلستان را اعلام کرد.

«سیدعلی میرقاسم پور» ضمن تبریک هفته حج به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از اول ذیعقده تا هفتم ذیعقده هفته حج نامگذاری شده و در این هفته برنامه هایی از سوی مدیریت حج و زیارت استان گلستان پیش بینی و برگزار می شود.

 

مدیر حج و زیارت گلستان شعار هفته حج امسال را «حج، خودسازی، انسجام، اقتدار اسلامی و دفاع از مسجد الاقصی» اعلام کرد و افزود: هفته حج و زیارت از روز (شنبه 22 خرداد) همزمان با ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و دهه کرامت آغاز می شود.

 

وی با اشاره به برنامه های هفته حج در استان، اظهارداشت: دیدار با خانواده های معظم شهدای منا، پیاده روی کارگزاران زیارتی و غبار روبی گلزار شهدا در تپه نورالشهدا، تقدیر از پیشکسوتان حج، سخنرانی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در گلستان در نماز عبادی سیاسی جمعه و مکاتبه با شورای سیاستگذاری نماز جمعه استان مبنی بر قرائت اهمیت فریضه حج در خطبه های نماز جمعه از جمله برنامه های هفته حج و زیارت در استان است.

 

میرقاسم پور، برگزاری نمایشگاه عکس در مدیریت حج و 51 دفتر زیارتی استان، بازدید از دفاتر زیارتی فعال استان، برگزاری مسابقه اینترنتی و توزیع 30 بسته معیشتی در چهارمین رزمایش کمک مومنانه حج و زیارت با همکاری کارگزاران زیارتی و مرکز نیکوکاری حج و زیارت را از دیگر برنامه های هفته حج و زیارت برشمرد.

 

 

 

کد خبر 1064608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha