در ایام دهه کرامت تبیین  انتخابات و شناخت اصلح  در دستور کار قرار گیرد

امام جمعه موقت ورامین گفت: در ایام دهه کرامت تبیین انتخابات و شناخت اصلح در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت شهرستان ورامین در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد.


حجت الاسلام سید محسن محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این جلسه گفت: در دهه کرامت که از میلاد حضرت معصومه(س) تا ولادت حضرت رضا(ع) نامگذاری شده است و با توجه به تقارن این ایام با انتخابات، باید ازاین فرصت جهت حضور حداکثری در انتخابات وتبیین و تبلیغ این دهه استفاده کرد  زیرا همه می دانیم دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه دارند.


وی افزود: برگزاری مراسم در مساجد و بقاع متبرکه در سطح شهر واستفاده از فضای مجازی که در ایام کرونا پررنگ شده اند می توانند نقش آفرین باشد.


ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران فعالیت های جهادی در این ایام و کمک به محرومین را مهم دانست و تصریح کرد: در دهه کرامت کارهای جهادی و کمک به محرومین در اولویت گروه های جهادی قرار گیرد و گسترش یابد، عیادت از بیماران، تهیه بسته های معیشتی، حضور خادم یاران امام رضا در برنامه های پیش بینی شده در سطح شهر با رایزنی با آستان قدس رضوی؛و تبیین این دهه و اهمیت حضور در انتخابات در فضای شاد آموزش و پرورش، و فضای مجازی می تواند از جمله کارهای صورت گرفته باشد.


عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با توجه به تقارن روز دختر و ولادت حضرت معصومه(س) عنوان کرد: توجه به دختران و دادن الگو از زندگی حضرت معصومه(س) با توجه به شبیخون فرهنگی موجود در جامعه یک ضرورت است و دختران نسل انقلاب ما یقینا الگوهای دینی را مسیر راه خود برای زندگی  و آینده خود قرار خواهند داد.


وی در پایان ضمن اشاره به سالگرد سفر مقام معظم رهبری به ورامین اظهار داشت: 22 خرداد سالگرد سفر مقام معظم رهبری به ورامین یاد آور سفر تاریخی معظم له به دیار 15خرداد باید گرامی داشته  شود.

کد خبر 1064617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha