شرکت در انتخابات حق و تکلیف مردم است

استاد دانشگاه و کارشناس مسائل استراتژیک گفت: شرکت در انتخابات حق مردم است چرا که با رای مردم است که آینده خود، جامعه و خانواده خود را می‌سازند و تکلیف است چون ما در قبال اسلام، انقلاب و خون شهدا مسئول هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، روح الله صنعتکار  در نشست هم اندیشی «انتخابات و نقش حضور مردم» در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت : انقلاب و نظام ما پشتوانه مردمی دارد و با رای مردم پیروز شده است.

 

این استاد دانشگاه  افزود: مردم ایران در مقابل مشکلات و دشمنان  اسلام ایستاده اند و اگر حضور مردم  همیشه در صحنه نبود امروز اثر از انقلاب باقی نمانده بود و امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور همگانی مردم در انتخابات است.

 

صنعتکار تصریح کرد: دشمنان همواره برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم تلاش کرده است و قصد دارد از سلیقه‌های مختلف و شخصیت‌های مختلف جامعه به نفع خود استفاده کند اما مردم با حضور در انتخابات می‌توانند دشمنان را مایوس کنند.

 

به گفته وی با شرکت در انتخابات برای آینده نظام تصمیم خواهیم گرفت چرا که مردم می‌دانند با حضور در انتخابات می‌توانند در تصمیمات جامعه تاثیرگذار باشند.

 

 این کارشناس مسائل استراتژیک گفت: شرکت در انتخابات حق مردم است چرا که با رای مردم است  که آینده خود، جامعه و خانواده خود را می‌سازند و تکلیف است چون ما در قبال اسلام، انقلاب و خون شهدا مسئول هستیم.

 

صنعتکار انتخابات را دخالت و تصمیم گیری برای حاکمیت دانست و عنوان کرد: نباید به موضوع انتخابات بی تفاوت بود و باید در صحنه حاضر شد چرا که در این صورت است که به ماندن و چگونه زیستن خود اهمیت داده‌ایم.


وی با اشاره به اینکه انتخابات از نعمت‌هایی است که پس از انقلاب اسلامی مردم از آن بهره برده‌اند، اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است و مکلف هستیم تا سرنوشت خود را تعیین کنیم./

کد خبر 1064620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha