تقسیمات کشوری جدید فرصتی برای توسعه مناطق است

امیری با بیان اینکه تقسیمات کشوری جدید فرصتی برای توسعه مناطق است گفت: تشکیل بخش و استقرار بخشداری سبب ارتقای منطقه می شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، «حسینعلی امیری» ظهر امروز(پنجشنبه، ۲۰ خرداد) در آیین افتتاح بخشداری ضیابر با بیان اینکه مردم این دیار تاریخ پرشور و باشکوهی داشته و دارند و دیار عالمان ضیابری است گفت: نظام جمهوری اسلامی به حضور مردم در عرصه های مختلف نیاز داشته که در این راستا مردم ضیابر همیشه پیش قدم بودند.

 

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه مردم ضیابر از پیشینه تاریخی بسیار ارزنده و ارزشمندی برخوردارند گفت: شایسته مردم ضیابر این بود که در منطقه‌ای با این قدمت و استعداد خیلی زودتر از این باید بخشداری تاسیس می‌شد.

 

امیری با اشاره به اینکه تعهدی که نماینده شهرستان به مردم داده بود سبب استقرار بخشداری در این دو منطقه شد تصریح کرد: تقسیمات کشوری جدید فرصتی برای توسعه مناطق است.

 

وی افزود: در دولت تصویب شد بخشداری‌ها در این دو منطقه استقرار یابند تا سبب توسعه و ارتقای ضیابر و طاهرگوراب شوند.

 

*مردم ضیابر شایسته بهترین امکانات هستند

«سیدکاظم دلخوش» نیز در این آیین با بیان اینکه مردم ضیابر یک مخروبه را ظرف 20 روز تبدیل به بخشداری کردند اظهار کرد: مردم ضیابر شایسته بهترین امکانات هستند.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضیابر زادگاه 2 مجتهد و عالم بزرگ آیت الله ضیابری و آیت الله صالح است افزود: ضیابر رتبه یک کشوری در کاشت صنوبر را دارد و از نظر برگزاری مذاهب دینی نمونه است.

 

وی با بیان اینکه شهرداری هم بعد از استقرار بخشداری به این بخش می آید گفت: ادارات دیگر هم در این بخش استقرار خواهند پیدا کرد.

کد خبر 1064622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha