حضور  حداکثری  جوانان در  انتخابات باعث دلسردی دشمنان می شود

پالانی، گفت: حضور جوانان کانون مساجد در انتخابات بیشتر باعث دلسردی و نا امید دشمنان می شود.

هادی پالانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مردم همیشه در هر دوره از انتخابات حضور گسترده و پرشوری داشته و امسال نیز با مشارکت حداکثری خود در انتخابات این را ثابت خواهند کرد.

 

مسئول کانون توحید سرپل ذهاب افزود: مردم به واسطه مشکلات فراوانی که دارند در این  ایام بیشتر مسئولان می آیند، قول می دهند ولی عمل نمی کنند ، هرچند مردم دلسرد می شوند اما هیچوقت پشت نظام و انقلاب را خالی نکرده و در انتخابات با تمام توان حضور پیدا می کنند.

 

وی بابیان اینکه  هر کدام از کاندیداهای انتخاباتی که انتخاب شوند در قبال مردم مسئول هستند، خاطر نشان کرد: فرد اصلح انتخاب شده  باید به حرف ها و قول هایی که هنگام تبلیغات به مردم داده عمل کند و باعث سلب اعتماد مردم نشود.

 

پالانی تصریح کرد: ما مردمان مرز نشین شهرستان سرپل ذهاب ،کمبود امکانات داریم و کمترین امکانات آب است که نداریم و کسی پاسخگو نیست و مسئولانی که بازدید می کنند می‌گویند که بوجه نیست و آب برای هر کشوری ضرروی و اولویت است، از نامزدهای انتخاباتی تقاضا داریم در برنامه های خود رسیدگی به این مشکلات را بگنجانند تا در صورت انتخاب دین خود را به مردم ادا کنند.


مسئول کانون توحید سرپل ذهاب اظهار کرد: جوانان این کانون با شور و اشتیاق خاصی در حال رصد و پیگیری مناظرات انتخاباتی هستند تا با آگاهی کامل رئیس جمهور اصلح خود  را انتخاب و در تعیین سرنوشت کشور  سهیم باشند ونگذارند دشمنان نظام انتخابات را کمرنگ و بی ارزش جلوه دهند.

کد خبر 1064626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha