مهمترین میدان و عرصه، انتخابات است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: حفظ حرم اهل بیت (ع) یک بهانه ای برای حفظ حرم جمهوری اسلامی است و ما باید برای حفظ این حرم در میدان باشیم و مهمترین میدان و عرصه، انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید مظاهر حسینی» ظهر امروز (سه شنبه ۲۰ خرداد) در همایش بزرگ میثاق با ولایت شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: شهید سلیمانی می گفت جمهوری اسلامی حرم است و همه ما مدافع حرم آن هستیم، این حرف نشان از شناخت وی از این نظام بود.

 

نماینده ویژه مقام معظم رهبری افزود: اگر می بینیم نزدیک ۴۰ سال آواره بیابان ها و کشورها بودند همه تلاش آنها حفظ امنیت این حرم بود؛ حفظ حرم اهل بیت (ع) یک بهانه ای برای حفظ حرم جمهوری اسلامی است و ما باید برای حفظ این حرم در میدان باشیم و مهمترین میدان و عرصه، انتخابات است.

 

وی یکی از موضوعات این انتخابات را بحث انتخاب رئیس جمهور دانست و تصریح کرد: کرامت و تعالی ما در بحث انتخاب است، اگر کسی بتواند انتخاب درست داشته باشد برکات آن نصیب خود و آیندگانش خواهد شد، به همین جهت شما را به انتخاب اصلح سفارش می کنم.

 

وی اضافه کرد: یک انتخاب یک ساعته چهار سال را در اختیار شخص دیگر قرار می دهد که ممکن است ما را حفظ کند یا از بین ببرد، هرچه انتخاب ما دقیق تر، عمیق تر و با هنر تر باشد فواید بیشتری دارد.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه با تاکید بر مسئولیت پذیری و بی تفاوت نبودن ابراز کرد: اسلام دین بی مسئولیتی و بی خیالی نیست، اگر بی تفاوت باشیم نمرودها و فرعون ها به خود می آیند و اهل دین مانند انبیا در محاصره قرار گرفته و مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه امام خمینی به میدان آمد و ندا داد اهل اسلام به داد اسلام برسید و مردم به ندای او لبیک گفتند و این برکات به وجود آمد بیان کرد: مشکلات امروز به سبب انتخاب های خود ما است، اگر درست انتخاب نکنیم نباید دیگری را مقصر جلوه دهیم چراکه از ماست که بر ماست.

 

نماینده ویژه مقام معظم رهبری اذعان کرد: اختیارات قوه مجریه از سایر قوا بسیار بیشتر است و کسی باید سکان آن را به دست بگیرید که صلاحیت هدایت آن را داشته باشد.

 

وی حراست همه دستگاه ها را به دست قوه مجریه دانست و یاد آور شد: چند سال است در کشور گزینش نداریم، افراد را جذب می کنند بدون گزینش و ملاک ها و معیارها را نادیده می گیرند.

 

کد خبر 1064644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha