آزمون انتخابات پیش روی مردم/ انتخاب اصلح به منزله نمره قبولی است

یکتا گفت: انتخابات، آزمون مهمی برای مردم به شمار می‌رود و حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح می‌تواند به منزله کسب نمره قبولی در این آزمون باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «حسین یکتا» امروز (پنجشنبه ۲۰ خرداد) در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد در جمع مردم این استان اظهار داشت: حضور در صحنه انقلاب در دورانی با شرکت در صف‌های اعزام به جبهه‌های حق علیه باطل معنا پیدا می‌کرد و در این دوران با حضور در انتخابات مفهوم پیدا می‌کند.

 

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار ادامه داد: امروز وظیفه تک تک ما این است که دست دیگران را بگیریم و در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و دین خود را به شهدای اسلام و انقلاب ادا کنیم.

 

یکتا انقلاب اسلامی را مقدمه ظهور دانست و اظهار داشت: دشمن با پیروزی انقلاب اسلامی و در طول ۴۳ سال گذشته زمانی که منافع خود را در خطر دیدند در برابر این کشور ایستادند و توطئه‌های متعددی را علیه کشور به راه انداختند.

 

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار جنگ هشت ساله علیه کشور را از بزرگترین هجمه های دشمن علیه کشور برشمرد و گفت: تمام دنیا در این هشت سال علیه ایران بسیج شده بودند و در طول هشت سال دفاع مقدس از ۱۸ کشور جهان به اسیر گرفته و آزاد شد اما به یاری خدا، تدبیر ولی فقیه و ایثار رزمندگان ایران پیروز این نبرد نابرابر شد.

 

یکتا رای اولی های امروز را به جوانان و نوجوانان حاضر در هشت سال دفاع مقدس تشابه کرد و افزود: بی‌شک جوانان و نوجوانان آگاه، هوشیار و بصیر هر دوران نقش مهمی در پیروزی های کشور داشته اند.

 

وی لازمه در رکاب دولت کریمه بودن را غایب نبودن دانست و گفت: کسی که پای کار دین خدا است سست نمی‌شود و امروز نیز باید با حضور چشمگیر در انتخابات این پشتوانه مردمی انقلاب و نظام را بار دیگر به همگان نشان دهیم.

 

این عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به برنامه‌های دشمن برای انتخابات این دوره، اظهار داشت: دشمن حساب تک تک رای های مردم را دارد و تعداد افرادی که پای صندوق های رای حاضر می‌شوند را رصد می‌کند.

 

یکتا با اشاره به خدمات سردار شهید قاسم سلیمانی به اسلام و انقلاب، خاطرنشان کرد: دشمن از حاج قاسم نگذشت و می‌داند حضور و نفوذ ایران در منطقه چقدر مهم است.

 

وی افزود: انتخابات پیش رو نخستین انتخابات پس از بیانیه گام دوم انقلاب است که رهبر معظم انقلاب در آن بر تحول و دولت جوان انقلابی تاکید کردند از همین رو باید حضور چشمگیری داشته باشیم.

 

کد خبر 1064670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha