تعداد جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به ۴ هزار و ۱۴۰ نفر رسید

فتحی گفت: تعداد جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به ۴ هزار و ۱۴۰ نفر رسید که با توجه به این مطلب ضروری است همچنان مردم ملاحظات لازم را برای مقابله با این بیماری در نظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین آمار بیماری کرونا در استان البرز گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی با هدف مقابله با ویروس کرونا از جمله مسائل اساسی و قابل توجهی است که همچنان نسبت به آن تأکید می شود. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: تعداد جانباختگان ناشی از کرونا در البرز به ۴ هزار و ۱۴۰ نفر رسید که با توجه به این مطلب ضروری است همچنان مردم ملاحظات لازم را برای مقابله با این بیماری در نظر داشته باشند. 

 

وی با اشاره به روند تزریق واکسن کرونا در البرز بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ نفر از شهروندان در البرز براثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند و این در حالی است که ۶۲ بیمار بدحال کرونایی تجت مراقبت هستند. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: تعداد بیماری کووید ۱۹ که در طول شیوع بیماری کرونا از مراکز درمانی و بیمارستانی استان البرز بهبود یافته و مرخص شده اند نیز به ۴۰ هزار و ۸۰۴ نفر می رسد. 

 

 

 

 

کد خبر 1064695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha