حضور آگاهانه مردم در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

حجت الاسلام اسکندری گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات موجب دفع فشار دشمنان، خنثی کننده توطئه آنها و ضامن تداوم اقتدار و عزت کشورمان است.

حجت الاسلام «هیبت الله اسکندری» شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی، ملی و انقلابی دانست و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: اهل سنت همواره یک پای ثابت ایجاد شکوه و حضور در صحنه انتخابات بوده و بار دیگر در ۲۸ خرداد با حضور گسترده و پرشور در پای صندوق های اخذ رای این را به اثبات می رسانند.


امام جمعه اهل سنت روستای قره سو بخش لوندویل بندر آستارا با بیان اینکه وظیفه همه ملت ایران اسلامی از هر قوم و نژاد، دین و مذهب است که در انتخابات شرکت کنند، افزود: از مردم آستارا و به ویژه اهل تسنن بندر آستارا دعوت می کنم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.


وی با اشاره به اینکه باید هر فرد واجد شرایط در انتخابات شرکت کند تا دشمنان این نظام و انقلاب بدانند و بفمهند که این کشور حامی دارد و بهترین پشتوانه و بیمه کننده کشور خود مردم هستند، تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات موجب دفع فشار دشمنان، خنثی کننده  توطئه آنها و ضامن تداوم اقتدار و عزت کشورمان است.


حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه انتخابات همواره مایه امید و آرامش برای دلسوزان و همراهان نظام و مایه یاس و هراس برای دشمنان بوده است، گفت: مردم با حضور آگاهانه و پرشور خود، دشمنان را از اهداف منفعت طلبانه و استکباری خود دلسرد و اقتدار نظام مردمی جمهوری اسلامی را برای جهانیان آشکار می کنند.


امام جمعه اهل سنت روستای قره سو بخش لوندویل بندر آستارا تصریح کرد: با حضور حداکثری در پای صندوق های رای مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب و اسلام خواهیم زد.


حجت الاسلام اسکندری خاطرنشان کرد: انتخابات این فرصت را به ما می دهد که خودمان بتوانیم به مدت چهارسال سرنوشت کشور و حتی شهر و محله و روستای خودمان را رقم بزنیم این را نباید ساده انگاشت و دست کم گرفت.


گفتنی است، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 1064758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha