دشمنان به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند

آیت الله فلاحتی گفت: دشمنان درصدد برجسته کردن تحریم ها برای ناامید کردن و کاهش حضور مردم در انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 21خرداد) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات 28 خرداد از حساس ترین انتخابات در دوران انقلاب است.


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: ترامپ در مواجه با ایران معتقد به فشار حداکثری و بایدن معتقد به مهار حداکثری است.


 وی اعلام کرد: دشمنان درصدد برجسته کردن تحریم ها برای ناامید کردن و کاهش حضور مردم در انتخابات هستند.


فلاحتی القای مهندسی شده بودن انتخابات را از دیگر راهکارهای دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات دانست و گفت: مردم ایران بیش از 30 انتخابات آزاد را برگزار کردند.


وی تحریف واقعیت را از نیرنگ های دشمن خواند و خاطرنشان کرد: دشمن به جای اینکه بگوید مردم از برخی مسئولان نگرانند، واقعیت را تحریف کرده و می گوید مردم نظام را نمی خواهند.


 امام جمعه رشت اظهار داشت: دشمنان مردم را از سرکار آمدن شخص انقلابی می ترسانند تا به نهادها و ارزش های نظام حمله کنند.


وی افزایش هوشیاری مردم را خواستار شد و گفت: دشمن می خواهد هر چیزی که راه را نشان می دهد از بین ببرد.


نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: مشکل کشور با رابطه با کشورهای استعمارگر حل نمی شود با تکیه بر جوانان و منابع داخلی حل می شود.

 

 وی با بیان اینکه نامزدها در مناظرات درباره وضعیت کشور سیاه نمایی نکنند، گفت: نظام اسلامی خدمات فراوانی انجام داده و نادیده گرفت خدمات و تخریب نظام عاقلانه نبوده و دشمن شادکن است.

 

فلاحتی اضافه کرد: سیاه نمایی درباره خدمات نظام دروغ است و باعث دلسردی و نامیدی نسل جوان می شود.


وی ناکارآمدی مسئولان و جهادی کار نکردن بی تدبیری ها و عدم انتخاب مدیران درست را منشا ضعف های موجود در کشور برشمرد و گفت: مردم مسئولانی می خواهند که میدانی دردها را لمس و مجاهدانه کار کنند.

 

امام جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انجام دور ششم مذاکرات با غرب، اظهارات ضد ایرانی مسئول آژانس انرژی اتمی و جاه طلب خواندن ایران را محکوم کرد و گفت: دستگاه های نظارتی نظارت خود را بر این نشست ها بیشتر کنند چرا که حاضران در این نشست ها در گذشته کسانی بودند که از منافع ایران دفاع نکردند.


 آیت الله فلاحتی خاطرنشان ساخت: هدف از اظهارات گروسی و فشار علیه ایران، تحمیل برجام دو و سه و مهار قدرت موشکی ایران و جلوگیری از حمایت ایران از محور مقاومت در منطقه است.

کد خبر 1064766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha