لزوم مشخص کردن مکان معینی  برای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات

با آغاز رسمی زمان تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر، نامزدهای انتخابات در اندیمشک اقدام به نصب گسترده پوسترهای تبلیغاتی خود در سطح شهر کرده‌اند که این اقدام مورد انتقاد بسیاری از شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، در قانون تبلیغات محیطی انتخابات، به وضوح مکان‌های معینی برای نصب پوستر توسط شهرداری مشخص شده و برابر تبصره ۲ ماده ۶۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، شهرداری‌ها موظف هستند نقاطی را برای تبلیغات محیطی نامزدها در سطح شهر پیش‌بینی کنند.

 

اکنون با فرارسیدن ایام انتخابات و آغاز رسمی زمان تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر، برخی کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اندیمشک اقدام به نصب پوسترهای تبلیغاتی خود در سطح شهر کرده‌اند که این اقدام با واکنش‌هایی از سوی شهروندان همراه بوده است.

 

نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات به شکلی گسترده و بیش از حد در سطح شهر و بر روی المان‌های شهری، معابر عمومی، دیوارهای بازار و سایر نقاط، مورد انتقاد بسیاری از شهروندان قرار گرفته است.

 

اما برخی دیگر از کاندیداهای شورای اسلامی شهر اندیمشک، پویش و کمپین‌هایی تحت عنوان «نه به پوستر» را در جهت حفظ محیط زیست و جلوگیری از آسیب رساندن به چهره شهر راه‌اندازی کرده‌اند.

 

تعدادی دیگر از نامزدهای انتخاباتی هم اعلام کرده‌اند که هزینه پوسترهای تبلیغاتی خود را در راستای کمک به اقشار کم‌درآمد، صرف امور خیریه می‌کنند.

 

امروزه با توجه به اینکه بسیاری از مردم اوقات خود را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعي سپری می‌کنند، این یک پتانسیل و فرصتی است تا کاندیداهای انتخابات بتوانند از این ظرفیت گسترده برای تبلیغات خود نهایت بهره را ببرند.

 

همچنين ضرورت دارد شهرداری اندیمشک مکان معینی در سطح شهر را برای نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مشخص کند.

 

کد خبر 1064787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha