کانون‌های مساجد پتانسیل مهم و تاثیرگذاری برای دعوت مردم به پای صندوق‌های رای دارند

حجت‌الاسلام بیرم‌وند گفت: ضرورت دارد کانون‌های مساجد نشاط و بصیرت را میان مردم افزایش دهند و آنها را تشویق به مشارکت در انتخابات کنند چرا که این کانون‌ها از پتانسیل‌های مهم و تاثیرگذار برای دعوت مردم به پای صندوق‌های رای دارند.

«حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در رابطه با اهمیت انتخابات اظهار کرد: برگزاری انتخابات نشان می‌دهد که ما به مردم ایمان داریم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر محوریت مردم اداره می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک با بیان اینکه مردم با دستان خود کسی را انتخاب می‌کنند که به عنوان رئيس جمهور چهار سال سکان‌دار قوه مجریه کشور می‌شود افزود: انتخابات باعث می‌شود که مردم ما متوجه شوند که آنها در تصمیمات زندگی خود نقش دارند.

 

وی با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام بسیار خوبی میان مردم و اقوام مناطق سراسر کشور وجود دارد اذعان کرد: دشمن از روزی که انقلاب اسلامی شکل گرفته، ناراضی بوده و دوست نداشته است که رشد این انقلاب را ببیند و جایگاهی در جهان داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند تصریح کرد: دشمنان در ابتدای انقلاب ما را با جنگ تحمیلی درگیر کردند که این موضوع از طریق رژیم بعث پیش آمد و توانستند ما را در آن جنگ ببرند اما همه مردم ما پای کار آمدند و حمایت کردند تا ما جنگ را با پیروزی به پایان برسانیم.

 

وی عنوان کرد: دشمنان ما پس از جنگ تحمیلی دفعات زیادی اقدام به ایجاد فتنه و توطئه کردند تا نظام اسلامی را دچار فروپاشی کنند اما مردم بارهای متعددی که پای صندوق‌های رای آمدند، اجازه ندادند دشمنان به ما ضربه‌ای وارد کنند.

 

مدیر کانون روح‌الله اندیمشک با بیان اینکه دشمنان نباید فراموش کنند که ملت ایران در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی سنگ تمام گذاشت و نشان داد پای انقلاب و نظام اسلامی مانده است بیان کرد: ملت ایران باید با مشارکت در انتخابات، به یاوه‌گویان و دشمنان اعلام کند که حرف‌های آنها را نمی‌پذیرد و ارزشی برای آنها قائل نیست.

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه جوانان خوب و بصیری در مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌های مقاومت بسیج فعالیت می‌کنند ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید همانطور که در بسیاری از برنامه‌ها از جمله مبارزه با ویروس کرونا، رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی حضور فعالی داشتند، بستری را آماده کنند و به بصیرت‌افزایی و بیان ویژگی‌های فرد اصلح برای مردم بپردازند.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند خاطر نشان کرد: ضرورت دارد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شور، نشاط و بصیرت را میان مردم افزایش دهند و آنها را تشویق به مشارکت در انتخابات کنند چرا که این کانون‌ها از پتانسیل‌های مهم و تاثیرگذار برای دعوت مردم به پای صندوق‌های رای هستند.

 

کد خبر 1064792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha