مسئولان با خدمت صادقانه امانت‌دار واقعی نظام الهی انقلاب اسلامی باشند

ماموستا فایق رستمی گفت: مسئولان باید در قبال جامعه احساس مسئولیت کنند و با خدمت صادقانه امانت‌دار واقعی نظام الهی انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه امروز (21خردادماه) در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری و حس مسئولیت در رابطه با جامعه از نکات مهمی است که مسئولان باید باتوجه به آیات قرآن کریم در این راستا ثابت قدم باشند.

 

وی افزود: امروز همه مسئولان باید در قبال جامعه احساس مسئولیت کنند و با خدمت صادقانه امانت‌دار واقعی نظام الهی انقلاب اسلامی باشند.

 

وی اعلام کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی به مردم داده که باید به درستی در جامعه تبیین شود.

 

امام جمعه سنندج عنوان کرد: قرآن کتاب آسمانی همه انسان‌ها و دانشگاه انسان‌ساز است که خداوند در این کتاب آسمانی بهترین روش زندگی و راه سعادتمندی را به انسان‌ها آموخته است.

 

ماموستا رستمی انتظار مردم از مسئولان را ایجاد زندگی شرافتمندانه دانست و گفت: مردم کردستان در دوران جنگ تحمیلی سختی‌های زیادی متحمل شدند و برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن ایثار و فداکاری کرده‌اند بنابراین لایق بهترین خدمات هستند.

 

وی مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه‌های سیاسی را قابل تحسین خواند و اضافه کرد: قطعا در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود.

 

کد خبر 1064800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha