دشمن با دو قطبی کردن جامعه می خواهد سبب کاهش حضور مردم در انتخابات شود

آیت الله علم الهدی گفت:دشمن جامعه را می‌خواهد دو قطبی کند تا با این دوقطبی کردن جامعه هم کاهش شرکت انتخابات را رقم بزنند و هم اینکه مردم مقابل یکدیگر قرار گیرند و این نقشه دشمن است، تمام رسانه‌های استکباری تلاش می کنند ما در انتخابات شرکت نکنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت ‌الله «سیداحمد علم‌ الهدی» امروز(۲۱ خرداد) در خطبه‌ های نماز جمعه مشهد ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و تبریک دهه کرامت با بیان اینکه دهه کرامت دهه رافت خاصه امام هشتم(ع) است، گفت:یکی از سیاستمداران کنگره آمریکا دیروز گفته که سعی کنید در ایران یک دولت انقلابی به وجود نیاید زیرا اگر شکل بگیرد و مشکلات مردم حل شود در جریان برخورد و مقابله با ایران شکست خواهیم خورد.

 

امام جمعه مشهد افزود: تمام رسانه‌های استکباری و دستگاه‌های تبلیغاتی آمریکا و استکبار تلاش می‌کنند ما در انتخابات شرکت نکنیم زیرا با کاهش مشارکت در انتخابات می‌خواهند این نظامی که ودیعه حضرت رضا(ع) است دچار مشکل شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب، گردنه فراروی این گام دوم، انتخابات ۱۴۰۰ است و اگر با حضور مردم در صحنه همراه شد و یک دولت آرمانی و انقلابی مردم تشکیل دادند، دشمن شکست خورده است؛ بقای نظام در چرخه گام دوم انقلاب تامین می ‌شود.

 

آیت الله علم‌الهدی بیان کرد: ۴۲ سال از عمر این نظام می‌گذرد و روی کره زمین تنها نظام ولایی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ریشه نظام روی دوش مردم بود و عامل اصلی تداوم نظام نیز شما مردم و حضورتان در صحنه بوده، اگر بنا شد حضور مردم در صحنه کاهش پیدا کند و مردم پای کار نیامدند مسئله خوبی نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم این گردنه فراروی نظام در گام دوم انقلاب را با خوبی پشت سر بگذاریم؛ دشمن می‌خواهد تلقین کند انتخابات مهندسی شده است، کجای انتخابات مهندسی شده است، بنا است مردم را نا امید کنند، از سوی دیگر القاء دروغ می‌کنند و دلخوری مردم از مدیریت و ناکارآمدی را به حساب دلخوری مردم از نظام می‌گذارند که این هم صحیح نیست.

 

امام جمعه مشهد اظهار داشت: دشمن جامعه را می‌خواهد دو قطبی کند تا با این دوقطبی کردن جامعه هم کاهش شرکت انتخابات را رقم بزنند و هم اینکه مردم مقابل یکدیگر قرار گیرند و این نقشه دشمن است، به این نتیجه رسیده‌اند که اگر مردم نیامدند و مشارکت مردم کاهش پیدا کند زمینه ضعف نظام فراهم می‌شود و روی این مسئله کار می‌کنند و قطعا در هفته آتی این مسائل بیشتر نیز خواهد شد.

 

آیت الله علم الهدی ادامه داد: قطعا رسانه‌های استکباری غوغا خواهند کرد و عجیب است که عده‌ای آگاهانه یا ناآگاهانه دنبال اینها افتاده‌اند اما بدانند در مسئله نا امید کردن مردم اگر دنبال اینها باشند، کشور آنها و ایران آنان نیز خسارت خواهد خورد، عرصه انتخابات، عرصه جهاد است؛ شما برادران و خواهران باید مجاهدانه وارد میدان شوید.

کد خبر 1064804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha